Big Air hur gick det?

Big Air hur gick det?
Jo men jag tycker att det gick ganska bra, var tyvärr tvungen att åka hem precis innan Jakob Wester åkte i finalen. Så där vet jag inte hur det gick. Såg bara när hans motstånadare körde ner hela skyddsnätet precis innan. :)

Big Air hur gick det?
var fan kul å se dem hoppa IRL, grymt hopp grymma trick var värt att åka dit trots pungsäcksfrysande kyla. Iaf tur att man kunde värma sig i luftbalongen :D

wester vann, på en 10a minns inte fakie eller ej

jon skada sig tydligen på träningen tyvärr!

Big Air hur gick det?
tja sverige vann men det var segt tyckte jag. jag var där när charles föll hårt, jag sprang fram och fråga hur läget var och började köra lite franska med honom, han sa bara att han tyckte att det var kul att se sig själv på skärmen och vurpa. han var lite chokad såg man också. Jag plocka upp hans skida :D

Big Air hur gick det?
sjukt segt! men det var ballt ändå! bara jag som tcyker scherlin var fet seg gjorde ju bara sw.7 hela tiden!

Big Air hur gick det?
han med gul jacka är ju pk hunder såklart, så jävla skön, han är ju helt klart just nu en av världens bästa jibber. vad hände med jon han borde ha varit där åtminstone. Men jag diggar mer niklas karlström så det var bra det

Big Air hur gick det?
det va faktiskt helt okej... men man borde lagt upp åkschemat bättre.... alldeles för lång tid mellan hoppen... haha jag undrar faktiskt också vem snubben med gula jackan e.... har för mig att det e den norska grappen.....

Big Air hur gick det?
Japp det var PK Hunder som hade gul jacka, men fan va segt de va Big Air tävlingen känndes att den låg bakom slalomen. Och fan vad jag blev besviken när Jon inte kom, men man fick ju en pratstund med både Oscar och Henke!

Big Air hur gick det?
Jon hade gjort illa sig i foten. Stukat den lite. Hade han fått en dag till att vila den så hade han nog åkt.
Dumt att riskera att göra sig illa.

Big Air hur gick det?
håller med om att d va ganska segt... lite mer action hade man förväntat sig.
Va där o såg jons crash på träning, synd att han skadade sig! hade sett fram emot att se lite fler flygturer med honom.. men träffade honom ändå senare in the crowd :D

Big Air hur gick det?
alltså bilder och film hade varit trevligt, brukar ju ta en halv sekund innan någon lagt upp nått av det.. var är det både från detta event men även från slopestars och jib academy finalen?

Tillbaka
Topp