Bigjump I Ulricehamn (Västergötland)

Läste på hemsidan att man var tvungen att vara medelm i någon klupp.

Varför??

varför klubbtvång? då blir det ju för mycket käpp över det hela. jag blev sugen på att komma men nu så är det ju kört.

hmmm.. jag vet inte riktigt, men jag tror dom hade nån bra anledning, dom högsta hönsen sa att man var tvungen oh va medlem...

jag vet innan när jag tävlat att jag också vart tvungen och bli medlem i en klubb inman... jag vet inte varför.. om det hade nåt med försäkring om man skadar sig och göra...

Adressen till riktiga hemsidan är http://www.ulricehamnsnowboard.tk/

LOL va medlem i klubb o tävlings licens? fattar itne varför? tror tävlingen kommer losa en hel del skillat folk på det.

dåligt!

Ja det är inte jag som bestämmer men för att ha licens så måste du va med i en klubb och om du skulle tävla utan licens och tex bryta ryggen skulle du inte få några försäkringspengar!.... det är därför dom sagt så.

Men visst jag kan hålla med! Om detta är den enda tävlingen man deltar i detta året känns det lite tråkigt och behöva betala både licens, klubbavgift och startavgift för några få hopp... =/...

Känns också som att det borde va upp till den som ställer upp om han vill ha cash om han bryter ryggen eller ej :)

Men e reglerna så så e det väl så :(

Trist bara

Tillbaka
Topp