Bil Franska alperna via Amsterdam

Någon som vill åka med ner till alperna och samtidigt stannar vi i Amsterdam i 2 dagar.
Skall köra ner till alperna dagarna innan nyår och kör via Amsterdam stannar där två dagar (över nyår och dagen efter) sen fortsätter färden ner till Val d I`sere, då kan man ju släppa av vid någon av orterna i närheten. Typ Chamonix, Val Thorens och en del andra.
Buss så vi får plats med

Fråga bara på om det är nått som är oklart!
Daniel Karlsson

Tja! Vi är två tjejer som ska ner till franska alperna och säsonga. Vet inte än till vilken ort eller exakt när vi ska ner, vi väntar på svar från jobb vi sökt. Men ska vi ner vid den där tidpunkten (vilket är troligt) så vill vi gärna hänga med. Vi funderar starkt på att åka till val d´isere. Förstår om ni inte kan hålla platser, men jag kanske kan maila när jag vet och se om ni har plats kvar? Vad tror du kostnaden blir per person?
Har ni fixat jobb och bostad än? Några tips kanske?

Hej!

Vi är två eller tre tjejer som ska ner till alperna i slutet av december. Vi har tänkt åka till franska alperna, men har inte bestämt oss riktigt vart än. Antagligen blir det Val d´isere. Det lät ju riktigt skoj att åka ner med buss. Hur många platser är det? Vi ska ta och bestämma oss riktigt hur vi ska göra i veckan och vart vi ska. Hör av mig när vi bestämt oss till 100%.

Ha det bra!
/Emma

Vi åker från Göteborg, Det finns 2 platser om inte någon hoppar av, det är en "mini buss" som vi åker ner med.
Skriv om ni har körkort me.
Pris för resan landar på någonstans runt 700kr/ pers beroende på hur många vi är i bilen.

MVH
Daniel

vi e 2 killar som e sugna på en buss tripp genom världsdelen europa för att sedan spendera 3-4månader av livet me härlig skid/bräd-åkning.
vi har tänkt oss cham.
en av oss har körkort
så om ni inte har fullt HÖR AV ER!!!!!

MVH Daniel å Målarn

Tillbaka
Topp