Bil till Champoluc

oscaraoa

Medlem
Bil till Champoluc
Hej freeride!

Efter nyår ska jag ta mig ner till champoluc/Gressoney i norra Italien för att tillbringa säsongen där. Nu funderar jag som bäst på hur jag ska ta mig ner. Klart smidigast vore att samåka med någon/några. Så, finns det någon som har tänkt att åka ner med en ännu så länge halvfull bil?

/Oscar
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp