Bila ner till St Anton?

A-pros

Ny medlem
Bila ner till St Anton?
Tjenare!

Vi e två pers som ska till St Anton, ja närsomhels. Vi vill gärna bila eftersom man slipper så mycket vel... Är det någon som har bil och har tänkt att åka till St Anton eller någon annastans i Österike?

Rickard / Gustav
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp