Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !

Liberg sa:
Hyllergren... hyllergren... Jag hoppas för din skull att du vid 20 års ålder fixar nya kläder tills nästa säsong!
Liberg, liberg, jag hoppas för din egen skull att du vid 16 års ålder inser att det fortfarande är baggy som gäller i parken.... :P

Liberg sa:
Hyllergren... hyllergren... Jag hoppas för din skull att du vid 20 års ålder fixar nya kläder tills nästa säsong!
Personligen tycker jag att från och med den dagen man fyller 20 bör man utrustas med valfritt sportigt ställ från everest eller five seasons.

tittti540 sa:
Liberg sa:
Personligen tycker jag att från och med den dagen man fyller 20 bör man utrustas med valfritt sportigt ställ från everest eller five seasons.
Tyvärr Titti nu är du ute och cyklar, regeln med de sportiga everest och five out fitsen hoppar inte in förens man är 30år, har 2 skrikande ungar, volvo, hund och villa. Vid 20 år fyllda är man fortfarande ung och galen och går kläd precis hur man vill ;)

Hur kommer det sig att alla har så jäävla överdrivet baggy? Ser ju bara töntigt ut :D

superunknown sa:
Dejvy sa:
hyllengren sa:
Visst är det överdrivet, det är jag ganska medveten om. Jag har dem för att jag gillar att det just är överdrivet... Men det jag inte inser är varför jag inte kan få åka i det om jag gillert? Det tycker jag låter rättvist faktiskt enligt mig... Och jag kaske kan åka sådär för att jag hittat mig själv, för att jag är så säker på mig själv att jag kan tänja på gränserna lite, inte se ut som alla andra bara för att det är normen...

Vad jag däremot förstår är att det inte är jag som har något slags problem här utan det är väl du... vad är felet med att jag får glida som jag gillar? Varför har du sådana aggresioner att du måste ta ut dem på mina kläder som du tycker är fula, var har vi någon slags acceptans i det hela? Om du inte kan acceptera att jag åker i stora kläder så har du ett problem min vän...
Jag vet inte om du uppfattat det men jag vill inte att folk förpestar stilen i den sporten jag utövar. Jag är också skid/snowboard-åkare och jag vill inte att folk tror att vi är några med tröjor ner till fötterna, grillz, bandanas och gud vet vad.

Jag kan även dra en liknelse: Jag lyssnar på Millencolin under 90-talet, det är ett jävligt tufft band med schysst musik och skönt folk som lyssnar på det. Man slipper svennebanan på konserterna. Men sen händer något. Allt kring Millencolin förändras och massor utav 14-åriga fjortisar börjar lyssna på bandet. Hela bandet och musiken konverteras till någon slags komersiell skit och när jag sitter på bussen så hör jag hur de blonda små tonårsflickorna sitter och skriker med till E20-norr som de spelar på mobiltelefonerna. Då blir jag ledsen, arg och frustrerad. Jag tvingas sluta lyssna på bandet för att inte förknippas med dessa personer.

Förstår du liknelsen? Går hissen ändå upp? Har du alla kottar i granen? Är det möblerat på övervåningen? Eller har du donerat din hjärna till vetenskapen tidigare än brukligt? O.s.v. o.s.v.

Åter till "gangstastilen".

Jag tycker dessutom (som du förmodligen märkt) att stilen är väldigt ful och jag är en hater. Jag har en dålig vana att kritisera folk folk som är så pinsamt klädda, tyvärr. Speciellt över internet, här är ju alla hjältar. Kalla mig socialt missanpassad eller vad fan som helst men jag kan i alla fall klä mig någorlunda snyggt. Som jag skrev innan så okej om några snowboardkids på 13 år har lite för baggy kläder och tycker att de är coola när de flashar för kompisarna på högstadiet, de inser att det ser förjävligt ut om något år. Men du är snart 20 år, jag måste reagera vännen.

Cirkusen har åkt, men clownen verkar va kvar!

Mvh David
det där var seriöst det töntigaste jag läst på freeride iallafall.
jag tror du måste va ganska osäker på dig själv ifall du slutar lyssna på ett band du tycker är skitbra och jätte coolt bara för att det blir populärt bland fjortisar.
stånd

Senast ändrad:
Elias-Stenberg sa:
superunknown sa:
Dejvy sa:
Jag vet inte om du uppfattat det men jag vill inte att folk förpestar stilen i den sporten jag utövar. Jag är också skid/snowboard-åkare och jag vill inte att folk tror att vi är några med tröjor ner till fötterna, grillz, bandanas och gud vet vad.

Jag kan även dra en liknelse: Jag lyssnar på Millencolin under 90-talet, det är ett jävligt tufft band med schysst musik och skönt folk som lyssnar på det. Man slipper svennebanan på konserterna. Men sen händer något. Allt kring Millencolin förändras och massor utav 14-åriga fjortisar börjar lyssna på bandet. Hela bandet och musiken konverteras till någon slags komersiell skit och när jag sitter på bussen så hör jag hur de blonda små tonårsflickorna sitter och skriker med till E20-norr som de spelar på mobiltelefonerna. Då blir jag ledsen, arg och frustrerad. Jag tvingas sluta lyssna på bandet för att inte förknippas med dessa personer.

Förstår du liknelsen? Går hissen ändå upp? Har du alla kottar i granen? Är det möblerat på övervåningen? Eller har du donerat din hjärna till vetenskapen tidigare än brukligt? O.s.v. o.s.v.

Åter till "gangstastilen".

Jag tycker dessutom (som du förmodligen märkt) att stilen är väldigt ful och jag är en hater. Jag har en dålig vana att kritisera folk folk som är så pinsamt klädda, tyvärr. Speciellt över internet, här är ju alla hjältar. Kalla mig socialt missanpassad eller vad fan som helst men jag kan i alla fall klä mig någorlunda snyggt. Som jag skrev innan så okej om några snowboardkids på 13 år har lite för baggy kläder och tycker att de är coola när de flashar för kompisarna på högstadiet, de inser att det ser förjävligt ut om något år. Men du är snart 20 år, jag måste reagera vännen.

Cirkusen har åkt, men clownen verkar va kvar!

Mvh David
det där var seriöst det töntigaste jag läst på freeride iallafall.
jag tror du måste va ganska osäker på dig själv ifall du slutar lyssna på ett band du tycker är skitbra och jätte coolt bara för att det blir populärt bland fjortisar.
devjy du borde sticka ifrån fr om du inte kan vänja dig vid att vi är folk som vågar vara annorlunda och ha våran egen stil!
P.S just nu när ja skriver har jag en clean fet edoggo!
Vad är du för människa som slutar lyssna på ett band för att folk som har en annorlunda sitl också börjar lyssna på det? Hur säker är du på dig själv egentligen? Ledsen att säga det, men jag har väldigt svårt att ha respekt för nånting du skriver eller någon av dina åsikter om detta är en sann historia. Ojojoj. 10-0 till hyllengren.

Tillbaka
Topp