Bilder på eran skidsetup år 06/07

jahaj!
men är de för jobbigt att klicka på en länk? :P orkar inte fixa bilden.. hehe

Senast ändrad:
alltså fan, nu tänker jag bara klaga på en sak och de e på hur förstört Misfits e.
Misfits borde ha dött i och med att Danzig lämnade bandet.
Att Jerry Only inte fattat det och gett upphov till alla dessa bandanas, handskar, jackor å shit.
Fan att deras musik suger efter Danzigs avhopp kan ja leva med men de här e ju löjligt.
Nu kommer det väl nån och säger att ne så får man inte säga men de får man visst...så nu går ni banne mig ut och köper(ja KÖPER) Walk Among Us och inser vad Misfits egentligen är.

**SNYFT**

ASberg sa:
alltså fan, nu tänker jag bara klaga på en sak och de e på hur förstört Misfits e.
Att Jerry Only inte fattat det och gett upphov till alla dessa bandanas, handskar, jackor å shit.
Fan att deras musik suger efter Danzigs avhopp kan ja leva med men de här e ju löjligt.
Nu kommer det väl nån och säger att ne så får man inte säga men de får man visst...så nu går ni banne mig ut och köper(ja KÖPER) Walk Among Us och inser vad Misfits egentligen är.

**SNYFT**
Aa jag fattar inte hur ett gammalt punkband som Misfits har blivit gangstah :P

Helt seriöst, inte för att vara taskig men jag tycker alla har jättefula kläder.
Vissa har vell lite stil ialafall, men ändå. Har ni ingen smak?
Jaja, det är åkningen som räknas där ute så..

a biggis ja håller me.. de kanske finns någon som tkr att ja har ful outfit oxå men den är ju gnaska "ren" så de går inte att säga så mkt om..

JockeSki sa:
Och vad är syftet med denna sinnesjukt meningslösa tråd?!?!!? Vem faan bryr sig om hur ni ser ut? Om ni tänder på att se varandra i skidkläder så dra ut i backen och dregla istället. Jävla kuk-tråd det här.
Jag måste ju bara fråga... Är du verkligen 27? Kan ju knappast tro det med alla dina oseriösa och helt ovärda inlägg, såg först det i "vilka skidor har ni" tråden och nu detta... fan blir lagom less på idioter som du. Ja menar, vad får en person att skriva sånna idiotiska inlägg... när man lika gärna kan låta bli och spara lite energi...

Jag tänker iaf rapportera dom 2 inläggen.

linder sa:
Jag måste ju bara fråga... Är du verkligen 27? Kan ju knappast tro det med alla dina oseriösa och helt ovärda inlägg...
"ovärderliga" inlägg menar du väl ;) Jodå, det stämmer jag är 27. Jag måste bara fråga... Är du verkligen 19?

Rapportera på du bara. Vad jag vet har jag inte brytit mot nån regel. Det skulle väl i så fall va reglen "- Använd ett vårdat och korrekt språk" när jag skrev "Jävla kuk-tråd" men det brottet bedömms som ringa och är därför inget att klaga på.

JockeSki, det är lönlöst att föra diskussion i denna jibberwannabedränkta kapitalist-tråd :)
Även om du vill, jag vill med, så kommer dom aldrig lyckas posta något som kan uppfattas som sakligt och/eller förståeligt, som motargument. Det enda som händer är att man blir arg och ledsen på "dagens ungdom". Så det är lika bra att bara skratta från början :) ...För meningslösheten i denna tråd är så oändlig att jag, som du Jocke, också vill ösa ur mig tusentals fula könsord. Dock är jag för feg.

Senast ändrad:
Tack niklasH. Skönt att höra att det finns fler som tycker såhär. Jag vet att man inte kan få ordning på dagens ungdom men jag gillar att röra om lite i jibber-grytan här på freeride.se :D

Dethär är nog bästa bilden jag har på min setup....

2r4hdtt.jpg

Ja.. är det ingen som vill visa vad dom har under???
jag har iallfall oranga 3/4 byxor,,, o det äger.. EndasT

haha...varför går jag in i den här sjuka tråden varje dag?
Förstår ärligt talat inte hur vissa tänker. Häng och dunjackor när man åker skidor, haha!

Peter_K:
WTX: Är det inte jobbigt att släpa runt på den där gigantiska prylen med stålrör hela tiden?
Vaaa!?? om du menar boxen så står den i vår feta hemmabacke.. =) så den släpas det inte runt på så mkt!..

Senast ändrad:
pizzaaugust sa:
nealsson sa:
Pizzaaugust sa:
+ + + glasögonen
- - - hjälmen
haha okej;)
tur att de inte e du som har den hehe, nej seriöst nu vart jag ledsen, man vill ju att andra ska tycka on den också,, fast den sitter hjävligt bra o de e viktigt:D.
De e bara nealsson som har dålig smak :P
ja tycker den va riktigt fräsh :P snygg färg

Här har vi min setup:

2whjr7t.jpg

Bra smak?
(Obs, har nya hanskar, inte med på bilden, rosa Jon Olsson-hanskar från Kombi)

ahj sa:
ASberg sa:

**SNYFT**
Aa jag fattar inte hur ett gammalt punkband som Misfits har blivit gangstah :P
du får gärna skriva ett mail eller så hur du tänker när du säger att misfits har blivit gangsta

jeppenator sa:
TT-JONTHE sa:
WTX sa:
Dethär är nog bästa bilden jag har på min setup....

http://i18.tinypic.com/2r4hdtt.jpg
Väldigt fin setup ser bara en skidspets
Jag ser ett par tajta brallor
Brallorna är faktiskt inte tajta!.. bara min jacka som är så stor... =) fast jag håller med om att dom ser tajta ut på bilden.. men det är Rip curl mercanury (stavning??) så dom är baggie...

Tillbaka
Topp