N
ND
Guest
Bilder på eran skidsetup år 06/07
a
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
man måste beskära denDanielleH sa:varför blir de bara halva??
Aa jag fattar inte hur ett gammalt punkband som Misfits har blivit gangstah :PASberg sa:alltså fan, nu tänker jag bara klaga på en sak och de e på hur förstört Misfits e.
Misfits borde ha dött i och med att Danzig lämnade bandet.
Att Jerry Only inte fattat det och gett upphov till alla dessa bandanas, handskar, jackor å shit.
Fan att deras musik suger efter Danzigs avhopp kan ja leva med men de här e ju löjligt.
Nu kommer det väl nån och säger att ne så får man inte säga men de får man visst...så nu går ni banne mig ut och köper(ja KÖPER) Walk Among Us och inser vad Misfits egentligen är.
**SNYFT**
Jag måste ju bara fråga... Är du verkligen 27? Kan ju knappast tro det med alla dina oseriösa och helt ovärda inlägg, såg först det i "vilka skidor har ni" tråden och nu detta... fan blir lagom less på idioter som du. Ja menar, vad får en person att skriva sånna idiotiska inlägg... när man lika gärna kan låta bli och spara lite energi...JockeSki sa:Och vad är syftet med denna sinnesjukt meningslösa tråd?!?!!? Vem faan bryr sig om hur ni ser ut? Om ni tänder på att se varandra i skidkläder så dra ut i backen och dregla istället. Jävla kuk-tråd det här.
"ovärderliga" inlägg menar du vällinder sa:Jag måste ju bara fråga... Är du verkligen 27? Kan ju knappast tro det med alla dina oseriösa och helt ovärda inlägg...
Väldigt fin setup ser bara en skidspetsWTX sa:
Jag åker "kommando".jahren sa:Ja.. är det ingen som vill visa vad dom har under???
jag har iallfall oranga 3/4 byxor,,, o det äger.. EndasT
Haru bild?JockeSki sa:Jag åker "kommando".
Vaaa!?? om du menar boxen så står den i vår feta hemmabacke.. =) så den släpas det inte runt på så mkt!..WTX: Är det inte jobbigt att släpa runt på den där gigantiska prylen med stålrör hela tiden?
De e bara nealsson som har dålig smak :Ppizzaaugust sa:haha okejnealsson sa:+ + + glasögonenPizzaaugust sa:
- - - hjälmen![]()
tur att de inte e du som har den hehe, nej seriöst nu vart jag ledsen, man vill ju att andra ska tycka on den också,, fast den sitter hjävligt bra o de e viktigt:D.
för vi alla ska kunna våldta digskitakareargay sa:Varför är 99% av alla skitåkare så jävla gay?
du får gärna skriva ett mail eller så hur du tänker när du säger att misfits har blivit gangstaahj sa:Aa jag fattar inte hur ett gammalt punkband som Misfits har blivit gangstah :PASberg sa:alltså fan, nu tänker jag bara klaga på en sak och de e på hur förstört Misfits e.
Misfits borde ha dött i och med att Danzig lämnade bandet.
Att Jerry Only inte fattat det och gett upphov till alla dessa bandanas, handskar, jackor å shit.
Fan att deras musik suger efter Danzigs avhopp kan ja leva med men de här e ju löjligt.
Nu kommer det väl nån och säger att ne så får man inte säga men de får man visst...så nu går ni banne mig ut och köper(ja KÖPER) Walk Among Us och inser vad Misfits egentligen är.
**SNYFT**
ganska bra smak men jag tkr att du blandar för mkt färger:P rosa, grönt, brunt och silver går inte SÅ bra ihop...stubbis_jr sa:Här har vi min setup:
http://i17.tinypic.com/2whjr7t.jpg
Bra smak?
(Obs, har nya hanskar, inte med på bilden, rosa Jon Olsson-hanskar från Kombi)
Jag ser ett par tajta brallorTT-JONTHE sa:Väldigt fin setup ser bara en skidspetsWTX sa:
jag ser hela men så har man ju också 23 tums skärm..jeppenator sa:Jag ser ett par tajta brallorTT-JONTHE sa:Väldigt fin setup ser bara en skidspetsWTX sa:
Brallorna är faktiskt inte tajta!.. bara min jacka som är så stor... =) fast jag håller med om att dom ser tajta ut på bilden.. men det är Rip curl mercanury (stavning??) så dom är baggie...jeppenator sa:Jag ser ett par tajta brallorTT-JONTHE sa:Väldigt fin setup ser bara en skidspetsWTX sa:
har också det men ja ser bara halva:P..brorkanin sa:jag ser hela men så har man ju också 23 tums skärm..jeppenator sa:Jag ser ett par tajta brallorTT-JONTHE sa:Väldigt fin setup ser bara en skidspets![]()
Asså med den här typen av baggy så ser det seriöst ut som han skitit ner sig totalt! ligger det en kabel i brallan eller?skiiminator sa:http://i13.tinypic.com/35bihht.jpg
http://i15.tinypic.com/3z26jk4.jpg
from the top
hjälm:free radicals
googles:scott
jacket:c-line
pants:phelix