Bilder på eran skidsetup år 06/07

Jesper_Molin sa:
För i helvete ni kan inte mena allvar! Bland det sjukaste forum jag sett här på FR och det mest underbara är att ni tar er på det största allvar. Underbart! Underbart Underbart. Gillade särskilt killen med de fina tajta svara brallorna och den söta bruna mössan...och som beklagade att han inte hade på sig hjälmen när "äntligen" kameran va framme ha ha ha ha, jag tror jag dööör.
Men för ffs låt folk få ha lite kul! Det är väl skönt att freeride inte måste vara så strikt hela tiden, eller? (: Vill folk ta det på allvar låt dem göra det. (:

Senast ändrad:
view.php

mitt xxxxxxl ställ får inte ens plat i det här nördiga forumet!!!!!!

Av: Drakbabis | 2006-12-20 17:43 Citera

ska jag ta det där med en nypa salt?

ta det med peppar

303keg7.jpg

förra årets outfit.. helsvart förutom mössan och googles :>

Hmm iår blir det projekt baggy skulle jag tro :O lära mig jibba också! öhhh

302b5ug.jpg

245wnjt.jpg

k2bfco.jpg

ursäkta dom dåliga bilderna. ska nog köpa nytt i år med detta var iaf det jag åkte med förra förra vintern.

Senast ändrad:
Alltså seriöst va e meningen med den här tråden?? Visst kan ja förstå att folk vill veta hur andra ser ut i backen o de kan vara lite trevligt o veta va andra ska åka.
Men alla dessa coola hip-hoppers som har köpt kläder som skulle passa en 300kg sugga.
Man undrar lite är det deras kläder eller har dom lånat pappas?
Hur i helvete gör ni för att inte tappa dessa byxor? o framför allt hur kan ni åka i skiten?
Men något som jag gillar är alla dessa poser, de är bara för coolt, speciellt den här när man lutar huvudet lite åt sidan så de ser ut som man har en nervskada i ryggen. Det är riktigt fint.
Och va fan är meningen med bandana? Är det för att visa att ni har råd att köpa den eller för att ni fryser om lilla hakan. Sen att ni ska visa varenda liten pryl som ni äger och har som kan förknippas med jib är bara penisförlängare så säg inget annat

Parlinoo sa:
Alltså seriöst va e meningen med den här tråden?? Visst kan ja förstå att folk vill veta hur andra ser ut i backen o de kan vara lite trevligt o veta va andra ska åka.
Men alla dessa coola hip-hoppers som har köpt kläder som skulle passa en 300kg sugga.
Man undrar lite är det deras kläder eller har dom lånat pappas?
Hur i helvete gör ni för att inte tappa dessa byxor? o framför allt hur kan ni åka i skiten?
Men något som jag gillar är alla dessa poser, de är bara för coolt, speciellt den här när man lutar huvudet lite åt sidan så de ser ut som man har en nervskada i ryggen. Det är riktigt fint.
Och va fan är meningen med bandana? Är det för att visa att ni har råd att köpa den eller för att ni fryser om lilla hakan. Sen att ni ska visa varenda liten pryl som ni äger och har som kan förknippas med jib är bara penisförlängare så säg inget annat
värt att dra upp en tråd som var aktuel för ett år sen? gå nån annastans och gnäll. låt folk ta kort på sejs jälva om dom vill, visst jag skulel inte heller ställe ej och posa men vill dom det så låt dom göra det. kanske dags att låsa tråden då det finns en mer aktuell sådan här tråd?

MENINGEN MED TRÅDEN!!!! var att få se olika folks setup och för att kaanske lyckas knna igen dom om man ser dom på riktigt...

sen hur folk tar kort är väl inte mitt fel? och bandans har dom kanske för att inte visa ansiktet..

posen betyder väl inget... om du är så perfekt så titta inte på skiden så berör det dig inte?

=)

Ja valde inte att titta på skiten bara var där, ja har inte sagt att det är ditt fel. Ja gnäller på alla som tror att dom är så jävla tuffa bara. Ja tror förresten att ni inte kommer att känna igen någon som har visat upp sig här om dom inte klätt sig i hemmasydda gardiner eller något. Visserligen ser ju skidkläderna ut som det nu förtiden så de skulle vara svårt o skilja på de ändå.

Tillbaka
Topp