Bilder på eran skidsetup år 07/08

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
16858311.jpg

Tjuhej!
Här kommer min setup inför vintern då...
864zpfo.jpg

Har ett par gröna byxor oxå, men dom är fett pajj (kanske på grund av att vi körde skidor efter bil på asfalt, men jag vet inte, det kanske bara var en tillfällighet). Så dom kommer nog inte användas så mycket.
(btw jackan ser ltie kortare ut än vad den är, varför kan jag icke förklara. kan ha med vinkeln att göra...
Se nblir det väl till at tskaffa sej en lång t-shirt som man kan ha under. Men ungefär såhär kommer det nog se ut...

8dxqerr.jpg

Jacka: Nitro cyco
Byxor: Firefly nånting
Skidor: K2 silencer
Bindningar: Marker 11.0
Pjäxor: Salomon spk kreation
Stavar: Scott micro 85cm
Goggles: Oakley O-frame
Hjälm: Pro tec Scotty Arnold audio

Senast ändrad:
Förstår inte varför så många måste dra ursäkter om att deras kläder inte ser ut att vara så baggy på bilden som dom verkligen är? Är ni rädda att bli retade annars om ni inte har tillräckligt baggy?

CrashX sa:
Förstår inte varför så många måste dra ursäkter om att deras kläder inte ser ut att vara så baggy på bilden som dom verkligen är? Är ni rädda att bli retade annars om ni inte har tillräckligt baggy?
Jag är rädd att bli retad. Mamma säger att man inte får retas men vissa gör det ändå. jag tycker att det är elakt. En gång blev jag retad för att jag hade för liten strumpa, då grät jag i två dagar, vill inte att detta ska inträffa igen så därför ursäktar jag mej. Jag hoppas att ni har överseende med detta och att ni inte retar mej för att jag har små kläder...

Senast ändrad:
jeppenator sa:
AReivant sa:
emilin88 sa:
http://i10.tinypic.com/87ltugo.jpg

Jacka: Cross Dynamic Jacket
Byxor: Volcom Secondary Snowboard pant w08
Boots: Burton Tribute
Bräda: Nitro Target 06/07
Bindningar: Burton Custom
Hjälm: Smith Holt
För små kläder enligt mig
Annars balla färger
för små?
dom sitter ju precis så som jacka/byxor ska sitta.. därför görs kläderna i dom storlekarna så att dom ska sitta bra och ge maximal rörlighet?
Kan ju vara så att jag tkr om stora kläder, men alla har ju olika smak

Japaner sa:
CrashX sa:
Jag är rädd att bli retad. Mamma säger att man inte får retas men vissa gör det ändå. jag tycker att det är elakt. En gång blev jag retad för att jag hade för liten strumpa, då grät jag i två dagar, vill inte att detta ska inträffa igen så därför ursäktar jag mej. Jag hoppas att ni har överseende med detta och att ni inte retar mej för att jag har små kläder...
muhaha vilka små kläder du har ^^ haha nä skoja croyboy fett cleant ;)

ps skullcandy is da shit :Å
peace

jeppenator sa:
AReivant sa:
emilin88 sa:
http://i10.tinypic.com/87ltugo.jpg

Jacka: Cross Dynamic Jacket
Byxor: Volcom Secondary Snowboard pant w08
Boots: Burton Tribute
Bräda: Nitro Target 06/07
Bindningar: Burton Custom
För små kläder enligt mig
Annars balla färger
för små?
dom sitter ju precis så som jacka/byxor ska sitta.. därför görs kläderna i dom storlekarna så att dom ska sitta bra och ge maximal rörlighet?
han sa FÖRSMÅ ENLIGT MEJ! enligt honom alltså. det betyder inte att hela världen är tvungen att tyckta samma som honom. btw ja tyckte också att dom va för små! hejaaaaa

Japaner sa:
Tjuhej!
http://i11.tinypic.com/864zpfo.jpg
Har ett par gröna byxor oxå, men dom är fett pajj (kanske på grund av att vi körde skidor efter bil på asfalt, men jag vet inte, det kanske bara var en tillfällighet). Så dom kommer nog inte användas så mycket.
(btw jackan ser ltie kortare ut än vad den är, varför kan jag icke förklara. kan ha med vinkeln att göra...
Se nblir det väl till at tskaffa sej en lång t-shirt som man kan ha under. Men ungefär såhär kommer det nog se ut...
Clean setup

Setermannen sa:
Japaner sa:
Tjuhej!
http://i11.tinypic.com/864zpfo.jpg
Clean setup
tack som fan =D

Så mkt man vill ha :)

Kollade en del på oakley puffjackan, sjukt nice. Såg att någon hade den!
Onepieceställ äger ju lika så, även matchade jacka å pantsmodeller.

Men jag kan inte välja mellan, svarta, gula, röda byxor till en vit jacka. Grymt svårt. Ingen som haft den jackan än iaf, inte heller brillorna :) Smith holt får man nog dock leva med att "alla" har ;)

Men är det någon som vet några schyssta matchande pants till en evil twin 07/08?? Gröna, hittar inte rätt färg!

// frankel

8bz402f.jpg

:D
8fv9lhk.jpg

posarN^ :O:O

volcom kläder (checkpoint och melancolly typ)
oakley googles
giro hjälm
headskidor m.m........

Senast ändrad:
6kif4gj.jpg

Jacka: Oakley Crash Jacket
Byxor: Random Everest
Skidor: Dynastar Trouble Maker 07/08
Bindningar: Dynastar/Look PX 12 Jib
Goggles: Scott Voltage MX

Det är mycket tråkigt att se, hur väldigt många av er här saknar sinne för stil. Ni kan varken matcha färger eller köpa rätt storlek. Tänk på att, en jacka som är snygg är inte alltid snygg ihop med ett par snygga braller -tillsammans kan dom se förjävliga ut!

Dessutom (tycker jag) många av er har svårt att bära upp snusnäsdukarna.
Hoppas ingen blir sur på mig, kände bara för få det sagt. Nämner inga namn, många av er har ju faktiskt snygga kläder också!

marux sa:
Nej man ska fan inte ha hörlurar överhuvud, särskillt inte scullcandy med ljud som farfars gramfofon "yeah dude this groove is gnaaarlyy".

Kör med vanliga earplugs eller inte alls, VET HUT FÖR FAN.
larvig du är, hihihiih

Senast ändrad:
gör en update me hjälm och allt. så här kommer ja se ut, sorry för dålig bild
6ka51ck.jpg

ripcurl jacka o byxor,
smith holt
drzipe
egenvirkad mössa

Senast ändrad:
Tillbaka