JSundvall
Ny medlem
Bilder på first drop
Skämtar du eller?Hasse_Lindborg sa:Och där bröt du mot lagen och FD mot lagen. Det roligaste är att det sitter tulltjänstemän och läser era trådar här så hoppas de hittar er och ger er en fet straffräkning.Monzax sa:Vet inte hur de andra fick det så billigt men jag skrev till First Drop att de skulle sätta ner priset på paketet till under 50 dollar så att jag inte behöver betala så mycket i moms och tullMisterister sa:Tur för er att Momsen brukar kunna komma ett tag efteråt. Så där billigt kommer ni nog inte undan. Ska vara 12% tull och 25% momsdet värkade som om det funkade
om inte så lär jag ju märka det :P
Tror du på fullaste allvar att dom sitter och läser på ett freeride-forum? Det tror inte jag iaf, det är ju inte deras jobb att jaga folk. Har du väl fått in ett paket olagligt så är det ju redan igenom tullen och då har dom missat det och borde inte kunna göra något åt det, för det måste ju vara upp till polisen i sånna fall. Och om polisen skulle sätta ut en bil på någon som var skyldig för detta samtidigt som någon blir våldtagen 2 mil därifrån så.. ja.. Det säger ju sig självt.. Onödig kommentar imo!
Senast ändrad: