Bilder på Grillz

jeppenator

Aktiv medlem
Bilder på Grillz
Tjenare.. nu när ämnet Grillz blivigt ett hett ämne här på freeride så tycker jag att det skulle vara nice om man kunde länka lite bilder.. eftersomm at jag antar att det är flertalet medlemmar som tänker köpa. så de kanske kunde va skojj med lite förslag.

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
SERIÖST! Vaknade du på fel sida idag eller nått?:D Eller fick du för mycke av det förbjudna igår kväll? Haha Mer ironi i det här än va det va i min "topp 3 blingbling video" tråd:D

Bilder på Grillz
nummer 8 är ju ett måste.

och sen... vafan e det där för sida. kollade i vänster spalten vad som fanns där mer. grillade råttor! seriöst! fyfan! det var nog första gången som jag tar illa upp av en bild serie helt seriöst! usch!

men grillzen va ju verkligen helballa. måste ha ett par... eller 2........

Bilder på Grillz
Beställde nyss ett par härifrån: http://www.icedoutgear.com/grillz-gold-teeth.php
Finns många billiga där, tog en uppsättning vanliga guld och en med silver.
Funderade på bling ett tag men tror silver och guld passar bättre i längden..

Blev ca 1000 kr, 600 kr för 2 par + frakten.
Kommer om ca 2 veckor så blir lagom till skidsässongen, då blir det jibbah med gold teeths

Bild på dom jag tog:
2a660jc.jpg

Tror även att dom kan funka som tandskydd när man åker.

Peace
/Biggaaaaaah

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
Beställde nyss ett par härifrån: http://www.icedoutgear.com/grillz-gold-teeth.php

Kommer om ca 2 veckor så blir lagom till skidsässongen, då blir det jibbah med gold teeths

hehe,coolt är det 29 $ för en käke? eller får man badå för 29$?

coolt äre i alla fall

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
true sa:

hehe,coolt är det 29 $ för en käke? eller får man badå för 29$?

coolt äre i alla fall
du har vell inte beställt -?

Bilder på Grillz
jeppenator sa:
eftersomm at jag antar att det är flertalet medlemmar som tänker köpa. så de kanske kunde va skojj med lite förslag.
Att köpa grillz som vanlig svensk (wannabe ghetto) e väl som att rekommendera sin mormor att glida rundor på 24 tums chromade spokes fäljar till sin opel kadett...
...fel alltså..

Bilder på Grillz
Hej, jag är ny här..

Men är inte det här en hemsida som handlar om friåkning och sånt som kretsar omkring den?

Jag tror/tycker i alla fall att man är "the man" när man sitter i olympia det är 10- och blåser 10 m/s och "grillzen" har frusit fast i läppen/tungan..

Men det kanske är meningen? Att man skall vara tuff och hård och inte bry sig om om man får sår i munnen?

Bilder på Grillz
hah fan va Nördigt! måste vara bland det fulaste man kan ha!

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
makafone sa:
Hej, jag är ny här..

Men är inte det här en hemsida som handlar om friåkning och sånt som kretsar omkring den?

Jag tror/tycker i alla fall att man är "the man" när man sitter i olympia det är 10- och blåser 10 m/s och "grillzen" har frusit fast i läppen/tungan..

Men det kanske är meningen? Att man skall vara tuff och hård och inte bry sig om om man får sår i munnen?
ny och ny.. Medlem sedan: 2004-08-19 14:48:30

Bilder på Grillz
Pizzaaugust sa:
makafone sa:
Hej, jag är ny här..

ny och ny.. Medlem sedan: 2004-08-19 14:48:30
Haha fan va ägd!

Bilder på Grillz
HAHAHA! vem i helvete vill gå runt och se ut som att man inte kan borsta tänderna och måste laga alla gaddar i hela jävla munnen. fy fan, hillarious. go grillz? eller? hahahahaha töntigaste på många år.

Bilder på Grillz
makafone sa:
Hej, jag är ny här..

Hum hur gammal är du då som tycker att man är ny när du har vart medlem sedan 2004-08-19 14:48:30 ha ha fy fan

Bilder på Grillz
E'ybody knows that in the hood if ya caant swim ya bound to drizzouwn!

gangstahzrja3.jpg

Bad boy gangstah ghetto shiiet Tignes posse biatch hoe.. Ti'koll0 and p0sk lil'ya in front of our
new peice! Peace!!

gtothedishesrie3.jpg

D to the oing, the D to the ishes! Everybody up in da hood needs to do their dishes yo!

Gangstah fo' life!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp