Biljetter till Free Radicals premiären?

De är gratis. Du kan få köpa ett par av mig för 500 kr ;)

//H

Kissar älgen i skogen? Åker Jarle hellre i Funäsdalen än i Alperna? Bajsar björnen blåbär?

Såklart jag är där. Har inte missat det på senaste 6 åren så ;)

//H

Funderar på att sticka ner och bjuda dig på en öl Hasse. Vill minnas att jag är skyldig dig det sen du hjälpte mig för ett par år sedan ;-)

Hasse sa:

//H
Bästa av allt... Sälja biljetter i forumet... Inte bra Hasse. Bryter ju mot typ alla regler som finns...

Varna dig själv igen.

Det kommer mera!

jeffa sa:
Hasse sa:

//H
Bästa av allt... Sälja biljetter i forumet... Inte bra Hasse. Bryter ju mot typ alla regler som finns...

Varna dig själv igen.

Det kommer mera!
You're going down, Jeffa.

Någon_I_Regelboken sa:
2.5 Moderatorer
En moderator har full bestämmanderätt och behöver inte försvara sitt agerande i forumet. Acceptera att moderatorerna är här för din och alla andras skull. De arbetar för forumets bästa. Om du känner dig orättvist behandlad, försök då se att det kanske finns en anledning till det inträffade. Om du ändå tycker att en moderator har handlat fel mot dig och har andra konstruktiva synpunkter på moderatorernas agerande, meddela detta per e-post och INTE I TRÅDARNA. Klagomål ute i forumet kommer att raderas. Mejla Freeride på info @ freeride.se.

Kan sätta vad som helst på att "moderatorn" brytit mot fler regler än jag här på FR...

Men... Lägger ner 4 now. Ska spendera några nätter med att samla material a la Felix style och sedan kommer jag presentera ett ganska omfattande case igen... Det räckte tydligen inte förra gången.

OCH JAG HAR ALL TID I VÄRLDEN!

Stay tuned!

Tillbaka
Topp