SebastianD
Medlem
Biljetter till Free Radicals premiären?
Som rubriken lyder, var kan man köpa dessa?
// sebastian
// sebastian
Men var får man dom då? Vid entrén?Hasse sa:De är gratis. Du kan få köpa ett par av mig för 500 kr
//H
Bästa av allt... Sälja biljetter i forumet... Inte bra Hasse. Bryter ju mot typ alla regler som finns...Hasse sa:De är gratis. Du kan få köpa ett par av mig för 500 kr
//H
You're going down, Jeffa.jeffa sa:Bästa av allt... Sälja biljetter i forumet... Inte bra Hasse. Bryter ju mot typ alla regler som finns...Hasse sa:De är gratis. Du kan få köpa ett par av mig för 500 kr
//H
Varna dig själv igen.
Det kommer mera!
Någon_I_Regelboken sa:2.5 Moderatorer
En moderator har full bestämmanderätt och behöver inte försvara sitt agerande i forumet. Acceptera att moderatorerna är här för din och alla andras skull. De arbetar för forumets bästa. Om du känner dig orättvist behandlad, försök då se att det kanske finns en anledning till det inträffade. Om du ändå tycker att en moderator har handlat fel mot dig och har andra konstruktiva synpunkter på moderatorernas agerande, meddela detta per e-post och INTE I TRÅDARNA. Klagomål ute i forumet kommer att raderas. Mejla Freeride på info @ freeride.se.