Billabong jacka!
Tjena,
Tänkt kolla om någon vill köpa min jacka för ett vrak pris!
Den är nästan aldrig använd och är precis kemtvättad!
Jackan är i Strl L och heter Antti Autti i fägen Gul! En skit snygg
jacka till ett skit skönt pris! Kan skickas!
Pris: 1000kr!
Hör av er via mail: adetharjag@hotmail.com
Tänkt kolla om någon vill köpa min jacka för ett vrak pris!
Den är nästan aldrig använd och är precis kemtvättad!
Jackan är i Strl L och heter Antti Autti i fägen Gul! En skit snygg
jacka till ett skit skönt pris! Kan skickas!
Pris: 1000kr!
Hör av er via mail: adetharjag@hotmail.com