Billabong jacka!

benzo

Ny medlem
Billabong jacka!
Tjena,
Tänkt kolla om någon vill köpa min jacka för ett vrak pris!
Den är nästan aldrig använd och är precis kemtvättad!
Jackan är i Strl L och heter Antti Autti i fägen Gul! En skit snygg
jacka till ett skit skönt pris! Kan skickas!

Pris: 1000kr!
Hör av er via mail: adetharjag@hotmail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp