Billiga lagg för parken

kanske

Ny medlem
Billiga lagg för parken
God afton
Skulle vilja alternera med ett par Parkskidor som man kan plocka med ned till alperna och leka lite med ibland som omväxling till de vanliga laggen. Undrar om det finns några prisvärda rackare som passar en stor och tung grabb som jag. Spanat in K2 Fujative och dom är både billiga och läckra, skulle de kunna funka månne? några andra tips?

Billiga lagg för parken
Stor tung grabb=vadå?
Vad ska du ha de till, enbart svina i parken eller även dra av några svängar, i både mjukt och hårt?

Billiga lagg för parken
Kika på dom och völkl dogen, dom är billiga. Blizzard shock therapy har jag själv beställt, kanske inte jättebilliga men överkomliga också =) Lite ovanlig o kul skida.

Billiga lagg för parken
PlunTzkY sa:
Kika på dom och völkl dogen....
KIKA ABSOLUT INTE PÅ VÖLKL DOGEN! Jag har alldrig sett en sämre skida, den pallar inte mycket kan jag säga. Kolla efter en lite dyrare skida begagnat istället, det brukar finnas många som vill sälja sina nya twintips här på fr köp/sälj....

Salomon 1080, FOIL eller vad den heter, schysst skida som funkar över hela berget!

Billiga lagg för parken
BigAir sa:
PlunTzkY sa:
Kika på dom och völkl dogen....
KIKA ABSOLUT INTE PÅ VÖLKL DOGEN! Jag har alldrig sett en sämre skida, den pallar inte mycket kan jag säga. Kolla efter en lite dyrare skida begagnat istället, det brukar finnas många som vill sälja sina nya twintips här på fr köp/sälj....

Salomon 1080, FOIL eller vad den heter, schysst skida som funkar över hela berget!
Det är förra årets modell som hade en förmåga att gå i kras, dom har fixat felen till årents line up tydligen.

Tillbaka
Topp