Billiga Longboards?

lainio

Ny medlem
Billiga Longboards?
någon som har tips på sidor där de säljer billiga longboards för nybörjare? är riktigt sugen på att ha något att latcha lite med på sommaren...?

/handtag.

Senast ändrad:
Billiga Longboards?
köp en bra från början, annars tröttnar du efter en vecka... räkna med att lägga ut minst ca 2000 kr för att få en bra bräda.

Billiga Longboards?
Personligen gillar jag Kahalani boardstore (om du bor i sthlm) ligger vid medis, runt hörnet bortom björns trädgård.. Och som sagt, du får lägga ut runt en 2000 kr med en gång tyvär.

Billiga Longboards?
Beställde också från daddies, kanon! men det var när dollarn var låååååg, nu har den ju gott upp med 30%

Life sucks sometimes..

Billiga Longboards?
Varför har ingen rekommenderat begagnat än..? =) Jag kände att jag behövde ny bräda igår och studentekonomin är inte den bästa. Surfade in på blocket, tog 2 minuter att hitta en shysst deal, köpte samma bräda igår kväll så nu är jag kittad för sommaren.

Rullar nu mer på en Sector9 CR6 116cm, schyssta nineballhjul och helt okey graseballs-lager. Kostade mig 900kr och den är knappt använd, nya kullager när man känner för det blir några hundralappar till men jag är fortfarande inte över 1500kr...

KÖR BEGAGNAT!

Billiga Longboards?
handtag sa:
någon som har tips på sidor där de säljer billiga longboards för nybörjare? är riktigt sugen på att ha något att latcha lite med på sommaren...?

/handtag.
skit i kahalani fett dyra köp på www.top12.se de är billigast i sverige!

Billiga Longboards?
Men, nej kahalani är inte dyra! Ditt cepe....

Twelvee, anledning till att man kanske inte vill åka glasspinne är kanske att man inte vill värka som en jobbig skate-unge...?

Farsan02: beggat är asbra! dock tycker jag själv att truckarna som sitter på din bräda är kassa, men brädan i sig är asnice! bra klipp du gjorde :)

Billiga Longboards?
Todd-91:
Jo jag kan hålla med om att de inte är de bästa, men satt dem riktigt jävla löst nu och carvingen blir riktigt bra med tanke på truckarna faktiskt. Blir ju att satsa lite pengar på nya truckar ngn gång men ändå grymt bra (billig) bas att börja på som sagt.

Billiga Longboards?
HahahaHa alltid lika skönt att se 08booo0oo0o0ooo spåra, synd att han inte ser vad jag skriver då han blocka mig :( Han har ju uppenbara problem med att lägga fram argument och med att säga något vettigt men uppriktigt sagt är det relativt synd om grabben.. Han verkar ju inte ha alla verktygen i lådan så att säga..

Billiga Longboards?
Jonathan_chips ; inte riktigt alla indianer i kanoten, inte alla popcorn i skålen, inte alla hästar i stallet.. well listan goes on..

Bara för att jag är så sjukt irriterad just nu och beter mig som en kärring (no offence, bara ett uttal) Så kan jag då skriva vad våran käre Alex skrivit då det uppenbarligen finns folk som inte ser det... well ja jag är barnslig..

alex08boo: skit i kahalani fett dyra köp på www.top12.se de är billigast i sverige!

alex08boo: eh jo jämfört med många andra så jo! ditt cp! fan är det med dig

Billiga Longboards?
Alex08boo sa:
handtag sa:

/handtag.
skit i kahalani fett dyra köp på www.top12.se de är billigast i sverige!
haha du fattar ju ingenting. som många redan nämt så är det inte värt att köpa billiga brädor, tröttnar direkt.

Billiga Longboards?
eller så bygger du bara en egen. Det är både kul och du kan bestämma helt själv över designen. köp sedan ett par bra truckar och hjul så har du en asskön bräda.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp