Billiga Oakley!

Billiga Oakley!
mmarcus sa:
Har eller någon beställt därifrån så man vet att det är en seriös sida?
Jag beställde från en annan engelsk sida vintern 08/09 lika billigt då men dom säljer inte oakley längre så då hittade jag denna, engelska butiker tycker iaf jag känns seriösa, jag fick mina utbytta gratis när jag spräckte innerlinsen på mina och skulle säga att den här funkar bra :)

Billiga Oakley!
Säger bara Ebay, köpte just ett par crowbar med black iridium som födelsedags present till farsan (gillade mina så mycket när vi åkte senast...) för 650 spänn...

Billiga Oakley!
tegendal sa:
Tjena!

Tänkte bara tipsa om en engelsk sida som säljer Oakley, blir många hundralappar billigare!!

http://www.theinternetopticians.co.uk/oakley-snow-goggles/oakley-crowbar-snow-goggles_c-71.html :D

/A
Jag och två kompisar beställde Oakley Customs därifrån, förde över pengar och statusen på ordern stannade "packas". Efter två veckor mailade vi och frågade om de hade skickats, inget svar. fortsatte att skicka mail varje vecka om vad som hänt med våran order. Efter ungefär två månader fick vi svar att de inte kunde skicka våra glasögon och pengarna sattes in.

Har du verkligen beställt därifrån Tegendal? För mig var det den mest oseriösa sida jag varit med om.

Billiga Oakley!
vebe sa:
tegendal sa:
Tjena!

Tänkte bara tipsa om en engelsk sida som säljer Oakley, blir många hundralappar billigare!!

http://www.theinternetopticians.co.uk/oakley-snow-goggles/oakley-crowbar-snow-goggles_c-71.html :D

/A
Jag och två kompisar beställde Oakley Customs därifrån, förde över pengar och statusen på ordern stannade "packas". Efter två veckor mailade vi och frågade om de hade skickats, inget svar. fortsatte att skicka mail varje vecka om vad som hänt med våran order. Efter ungefär två månader fick vi svar att de inte kunde skicka våra glasögon och pengarna sattes in.

Har du verkligen beställt därifrån Tegendal? För mig var det den mest oseriösa sida jag varit med om.
Om du läste mitt andra inlägg så ser du att jag beställde från en annan engelsk sida och den var riktigt bra, dock får dom inte sälja Oakley längre pga att Oakley inte ville det längre eller någon...

Billiga Oakley!
Blide sa:
Säger bara Ebay, köpte just ett par crowbar med black iridium som födelsedags present till farsan (gillade mina så mycket när vi åkte senast...) för 650 spänn...
Men är det riktiga grejjer då?

Om någon kör neråt Engelberg/andermatt/disentis så rekommenderar jag att köra en omväg inom Landquart och outlet-området där.
Oakley har en outletbutik där. 50-75% rabatt på grejjerna jämfört med i Sverige. Produkterna har små estetiska defekter som knappt syns, och som definitivt inte påverkar produktens prestanda.

Billiga Oakley!
Nojlas sa:
Men är det riktiga grejjer då?
Jodå och med den nuvarande dollarkursen är dom sjukt prisvärda, fick ge ca 800 kr för mina egna förra året när kursen var högre... Helt ärligt kan jag inte förstå varför man skulle köpa dem någon annan stans, för vet man att de passar och att man gillar linsen och färgen på ramen så kan det inte riktigt bli fel...

Tillbaka
Topp