Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Technoproo är ett billigt märke.. typ 3000kr för paket..
Men den är nog inte så kass som man kan tro.. Gävle freestyle kör på den och uppskattar skidan.. Jag har bara hört possitiva kommentarer..
Om man däremot vill göra något annat än å hoppa är den nog inte mycket att ha..
nu börjar ju sportaffärerna rea ut skidor så om du har tur så hittar du ett par bra twintips. såg 1080 modell 99/00 på intersport på för 3000 med bindning monterat å klart å på en annan affär ett par pow air (tyvärr i knattestorlek) för 2500.
Tjena!
Köpte just ett par Fischer Airstyle. Dessa skidor finns i 142 samt 162 cm. De kostar normalt 4900 + bindning, men säljs nu ut på Stadium för 2500 inkl. en Markerbindning (bindning = 1500 pix). Själv köpte jag dem med Cobra (telisbindning). Skynda att fynda!
Tja!! jag har ett par Völkl Twintip 178cm med marker M8,2 Graphite bindning på. Dom e som nya, åkt en halv säsong.
Funkar bra både utanför och i pisten samt att hoppa!!!
Tänkt mig runt 3000Kr men billigare vid snabb affär 073-6519179