billigt med skidor i Whistler?

• Trådstartare Trådstartare user35807
  • Start datum Start datum
U

user35807

Guest
De flesta anar nog vad jag tänkt fråga. Är det billigt att köpa skidor i Whistler?
Ungefär hur mycket skulle jag få ge för ett par Sir Francis Bacon med bindning?

februarirean kan vara sjuukt bra men bäst priser är det på mainstream-TT i udda längder

För att hitta sjuka deals så ska man hänga titt som tätt i spriggs byggnaden där pros och annat folk sätter upp lappar med annonser om lagg och annat smått och gott dom bara vill bli av med. Karln hittade ett par oborrade still in platstic EHP 193 för 3000 spänn.

Dom sålde ju inte SFB i whistler förra året så jag vet inte vad priset ligger på. Men runt 1000 cad för skida och bindning bör det landa.
Dom som har lite mer udda Line lagg är nog mest troligt TMC Freeriderz som ligger vid bion.

Ligger i samma funderingar som du jibban..

Men vad har dem för utbud då? märken etc.. själv kommer man ner direkt efter nyår och har ångest för att det kommer kosta massa extra om jag tar med mig 3 par..

Daq sa:
Ligger i samma funderingar som du jibban..

Men vad har dem för utbud då? märken etc.. själv kommer man ner direkt efter nyår och har ångest för att det kommer kosta massa extra om jag tar med mig 3 par..
Det finns ju ett par skidshoppar. Vissa har märken som andra inte har. men jag skulle vilja påstå att det knappt finns ngt märke som inte finns i whistler, utav de vanligaste dvs.
Så, det är bara att scouta på därborta! Om ni ska ha Line Lagg så finns det på TMC Freeriderz och fanns väldigt begränsat förra året på Glacier Shop.
Sj har jag inhandlat ett par EP Pro över nätet. Kommer bli en rolig säsong det här :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp