Billys pan-pizza

• Trådstartare Trådstartare coork9
  • Start datum Start datum
C

coork9

Guest
Billys pan-pizza
Nu är det dags att fundera på vilken sorts Billys pan-pizza som är bäst. Är det orginalet som vinner eller slår hawaii eller nån annan sort den?
Tacka gud för denna matbit och Låt åsikterna höras!

Senast ändrad:
Billys pan-pizza
Orginalet is the shit. En Billys pan-pizza är ju det optimala när man ska hajka en topp. Bara att stoppa fast den mellan ryggen och ryggskyddet när du startar hajken sen är den lagomt varm på utsidan och lite småhård (med andra ord perfekt) i mitten när man kommer upp på toppen. bara att starta käka och peppa inför ett sjukt nice åk!

OBS! Ta INTE ur den ur förpackningen före hajken för det kan bli riktigt grisigt om man har otur.

Senast ändrad:
Billys pan-pizza
Pan Pizza Bolognese
Pan Pizza Bolognese
Pan Pizza Bolognese
Pan Pizza Bolognese
Pan Pizza Bolognese
Pan Pizza Bolognese

Kärlek i förpackning!

Billys pan-pizza
seriöst, till alla er "orginalare"
Har ni inte kännt att "skinkan" smakar skit, den är ju lagrad i 3-4 år eller nått. Gillade den förut tills dom bytte skinkleveratör, nu är det ju från den fabriken i Motorsågsmasakern...

Shape up

Billys pan-pizza
Svårt.. ett av mina största problem här i världen är att välja mellan de..

Senast ändrad:
Billys pan-pizza
Original är så sjukt gott, har dock bara käkat den och hawaii så kan inte riktigt uttala mig.

Du borde ställa en till fråga, hur folk uttalar panpizza är olika. Jag anser att pänpizza är det korrekta uttalet medan vissa hävdar att det är paanpizza som är rätt.

Senast ändrad:
Billys pan-pizza
Finns en ny, med knaprig botten och pesto.
Tycker annars de har lite för tjocka bröd, men den nya knapriga är bättre... hade dock vart ännu bättre med salami!

Billys pan-pizza
billys kan ju va de äckligaste som har skapats!
ost som är typ gjord av plast med gammal skinka och tamat sås me 1% tomater:(
blääää

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp