Ank Ny medlem 2003-12-09 Bilplats t Zürich/Engelberg #1 På annandan eller den 27:e åker jag fr gbg till engelberg via zürich. vore gott att kunna dela körning och bensin med någon. Det snöar nog snart...
På annandan eller den 27:e åker jag fr gbg till engelberg via zürich. vore gott att kunna dela körning och bensin med någon. Det snöar nog snart...
espenbj Ny medlem 2003-12-09 Bilplats t Zürich/Engelberg #2 Hadde tenkt meg nedover like etter nyttår. du kan ikke utsette avreisen litt? Er jeg og en svensk killa
Hadde tenkt meg nedover like etter nyttår. du kan ikke utsette avreisen litt? Er jeg og en svensk killa