J jossan_24 Guest 2004-09-26 bilplatser till st. anton... #1 någon/några som har bilplatser över ner till st. anton i slutet av november...? ha d!
K klingeling Guest 2004-09-26 bilplatser till st. anton... #2 hej! Jag vet inte när vi åker och jag vet inte ens om vi åker bil, men det kan bli så! Från Göteborg isf!
hej! Jag vet inte när vi åker och jag vet inte ens om vi åker bil, men det kan bli så! Från Göteborg isf!
Johan_w Ny medlem 2004-09-26 bilplatser till st. anton... #3 söker också bilplats i slutet av november...!
joakimbergstrom Ny medlem 2004-09-27 bilplatser till st. anton... #4 jag med!!!!! Please!!! Jag e jätte trevlig!!!!??