Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den.Rose_N sa:Marker Free 11.
Min röst skulle också gå till STH16K_A_L sa:Eller så går du på en Salomon STH16 eller någon kralligare Look-bindning.
Testade El Dictator i helgen, gillade dem skarpt. Stabila å bra. Raxskis känns väl lite overkill va?OscarFS sa:varför köper du el dictator!? om ja va du skulle ja köpa Raxskis dom rOCKAR
Jo, det är många som har rekommenderat STH16 och Look, så får kanske bli någon av dem. Sen finns ju Rossignols Freeride 120XL också..K_A_L sa:Eller så går du på en Salomon STH16 eller någon kralligare Look-bindning.
Thornblom sa:Testade El Dictator i helgen, gillade dem skarpt. Stabila å bra. Raxskis känns väl lite overkill va?OscarFS sa:varför köper du el dictator!? om ja va du skulle ja köpa Raxskis dom rOCKAR
+1 på detta. Inte dumt att skriva ner lite mer æn "vad ska jag ha før bindning på den hær skidan?".Utter sa:Beror på mycket det du...
Vikt, åkstil, åkkunskap etc etc etc
Det är bara en person som rekommenderat från DIN 14. Jag antar att din åsikt är det är för mycket och där håller även jag med. Annars är det sth 16 som har hösta min-värde men DIN 9-16. Även det är mycket...fiskebulle sa:Ni som rekommenderar bindningar som börjar på DIN 14 lr liknande.. åker ni generellt sätt med era bindningar ställda på 20 eller?
Tipper det var ment som "bindinger med max DIN på 14 eller mer"...fiskebulle sa:Ni som rekommenderar bindningar som börjar på DIN 14 lr liknande.. åker ni generellt sätt med era bindningar ställda på 20 eller?
Den frågan har ploppat upp även i mitt huvud. Det är en mastig skida! Men visst. Ska du ha den som dra på skida och har andra skidor man använder på andra dagar så är det väl "ok" antar jag.JL76 sa:Är verkligen El Dictator rätt skida om man inte har koll på bindningar? Sett till vilken typ av skida det är så är helt klart de biffigaste på marknaden som gäller, eller marker free 11.
+2!Nojlas sa:+1 på den.Rose_N sa:Marker Free 11.
Jag kan säga att jag har ett par Shogun nu, kommer behålla dem också. Men upplever dem lite fladdriga och ostabila när det går fort. Jag åker mest stort och fort i offpisten, har gjort det i massor av år. Teknik? Ja, vad ska man säga. Går väldigt djupt med benen, så mycket tryck från benet till skidan blir det.PNyberg sa:Den frågan har ploppat upp även i mitt huvud. Det är en mastig skida! Men visst. Ska du ha den som dra på skida och har andra skidor man använder på andra dagar så är det väl "ok" antar jag.JL76 sa:Är verkligen El Dictator rätt skida om man inte har koll på bindningar? Sett till vilken typ av skida det är så är helt klart de biffigaste på marknaden som gäller, eller marker free 11.
Skulle dock vara intressant att se en video eller få en mer utförlig beskrivning om TS åkstil och teknik.