bindningar och betalning?

hyllengren

Aktiv medlem
Jag stå just nu inför ett viktigt val i mitt liv och jag undrar om ni kan hjälpa mig, jag tar det från början:

Jag hade tänkt att köpa ett par PE från farbror sport-conrad och funderar på vad jag ska ha för bindning, Look p12 jib elelr Marker 12.0 free?????? Vilken är best?

Åsså funderar jag på om någon har koll på vilka betalningsalternativ som finns på conrad betala med kort har jag fattt men vad är det över????

tack tack
//hyllengren

det går väll bara betala med kort.. funmkar as bra har fått mina skidor efter 7 dar eller beställde innan men 7 dar sen såg dom min beställning.. fick mina pe idag funka jätte bra..

Sportis conradis får en solklar 5a av mig

Funkar mycket bra. Har du sparbankskort kan du beställa E kort.så är du skyddad.
Beställde B2 en torsdag, Pengarna drogs söndag och på onsdag lämnades allt vid dörren.
Kanon.

MVH
Christer

jag skulle satsa på marker eftersom jag ahr de o jah hade de på förra skidorna också.. o de har inte vart nå problem sketa bra bindning sen har jag ej testat look kan inget säga om den men marker e skit bra

Ett hett tips är att öppna sport-conrad sidan via http://babelfish.altavista.com så kan du få allt översatt till engelska!

Det går även att få andra bindningar om du vill det är bara att maila info@sport-conrad.de med förslag så säger de om de kan få fram bindningen och till vilket pris.

Det går bra att maila på engelska.

Jag valde ett par Look p12 jib delvis för att de har kortare monterigsbas så att skidan inte hindras lika mycket i sin böjning och att marker inte verkar var så populära här och på andra forum. Ingen verkar dock ha något negativt att säga om look...

Föressten, årets modell av look bindningar utan snurrplatta i hälen typ look ns 10 lifter verkar inte ha fått något vidare mottagande. Dom är byggda för den europeiska marknaden och för att vara enklare att kliva i....

jo jag ahr visst kört med look!! på mina storslalom.. jaja jag tycker att amrker äger look..

Tillbaka
Topp