stenjokk Ny medlem 2008-01-08 Björnrike 13-17 januari #1 Är det någon som ska upp under de dagarna? Har bokat resa och boende nu. Vill du upp men står utan boende? Ring mig, har två platser kvar. 0730-621462 Senast ändrad: 2008-01-10
Är det någon som ska upp under de dagarna? Har bokat resa och boende nu. Vill du upp men står utan boende? Ring mig, har två platser kvar. 0730-621462
Jontex Ny medlem 2008-01-17 Björnrike 13-17 januari #2 jag ska upp mne jag har husvagn!! vet du om björnrike har fått upp nån park föresten?