Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja lite det jag var orolig för. Utan rocker kan jag tänka mig att de känns lite långa. Hade kanske inte funderat på dem om det inte var för priset och en liten förhoppning att det var tiprocker på dem.VitaBlixten sa:Hej!
Jag köpte ett par 10/11:or i höstas och åkte på dem lite under försäsongen innan jag sålde dem vidare.
Skidan har ingen rocker utan är en traditionell spannskida. Sjukt skön och stabil som pistskida för stora svängar, men frånvaron av rocker och lite för mycket bakmonterad för min smak gjorde att jag sålde dem vidare. Inte direkt svårhanterliga då de är smala (103mm) och inte alltför tunga. Men 196,5cm utan rocker innebär mycket aktiv kant som skall hanteras.
Jag har helt enkelt blivit bortskämd med servostyrda rockerskidor. Inte skidans fel.
Tack! Det var otroligt snällt!Fre-drik sa:Hej
jag måste rensa i mitt förråd och har ett par black crows corvus, 185 cm från 2011 som du kan få av mig om du vill( bor i sthlm). det är betydligt mindre kant som ligger i snön och gör dem mer lätthanterliga än 196,5 varianten.
Bara att höra av sig
/Fredrik