Black Diamond Push, något att ha?

Var också på Alpingaraget och tittade på dem men blev övertalad att byta till NTN istället för att hantera mina Sidestash bättre.
Årets Push blev utvalda till bästa telemarkspjäxa (Nordic Norm) i Backcountry Magazine Septembernumret så de är säkert bra om passform/storlek är de rätta.

johanb sa:
Var också på Alpingaraget och tittade på dem men blev övertalad att byta till NTN istället för att hantera mina Sidestash bättre.
Du blev lurad! 75mm hanterar en sidestash helt utmärkt med trevligare känsla! Hade du bytt av någon annan anledning så kan det dock vara money

somebody sa:
Du blev lurad! 75mm hanterar en sidestash helt utmärkt med trevligare känsla! Hade du bytt av någon annan anledning så kan det dock vara money
Har inte köpt de TX Pro som jag bestämt mig för än ;) Men behöver byta ut mina gamla svartgula T1or som har gjort sitt.

Håller med om att i slask, uppkört och puder så funkar 75mm på Sidestash utmärkt men när det blir hårt så känner jag mig inte alltid i förarsätet trots Axl.
Så har bestämt mig för att prova på NTN och är även litet sugen på möjligheten att prova på TLT bindningar (inser att jag börjar bli gammal...)

@JohanSundstrom: Det blir nog jättebra.

Tillbaka
Topp