Blinktest till musik.

JakobJ

Aktiv medlem
Blinktest till musik.
Tja har testat gjort två olika sätt att ha "blinkning" till musiken. Nu skulle jag vilja veta vilken sätt ni tycker är snyggast. Inte klippen eller musiken utan just sättet att blinka. Själv tycker jag mest om akternativ 2. Kommentera gärna.
Peace out/ Jakob Jansson

Senast ändrad:
Blinktest till musik.
ett tips är att de ska blinka efer musiken. det är de viktigaste, sen är de bara fantasn som sätter gränserna för hur bra du kan fixa till de..

tycker att alternativ 2 var bäst..

Blinktest till musik.
Jally sa:
Tja har testat gjort två olika sätt att ha "blinkning" till musiken. Nu skulle jag vilja veta vilken sätt ni tycker är snyggast. Inte klippen eller musiken utan just sättet att blinka. Själv tycker jag mest om akternativ 2. Kommentera gärna.
Peace out/ Jakob Jansson

Ps. Vill bara påpeka att jag inte orkade göra blinkningar på varje "bas" eller vad de är på alternativ 1.

Blinktest till musik.
.... nej men seriöst - det är verkligen inte snyggt, och om du vill ha blinkningar ska du använda dig av t.ex additon, lr vad det heter, i premiere pro lr nåt .. inte blinka i massa olika färger bara ser bara konsitgt ut

ETT TIPS är också att inte blinka femtio miljoner gånger som jag har sett att massa amatör filmare börjat göra.. man får bara epelepsi (ont i ögonen), det kan vara snyggt om man gör det på rätt sätt iofs

Blinktest till musik.
Om man ska göra en seriös film ska man inte ha olika färger i "tricken", blir oftast inte bra. Av dom 2 tyckte jag att den första va bättre men jag tycker att de blir bäst med vanliga vita(gula). Tänk dig om du skulle ha alternativ 2 i en halv minut eller längre, skulle bli sjukt jobbigt!

FooL//erra

Blinktest till musik.
bois sa:
.... nej men seriöst - det är verkligen inte snyggt, och om du vill ha blinkningar ska du använda dig av t.ex additon, lr vad det heter, i premiere pro lr nåt .. inte blinka i massa olika färger bara ser bara konsitgt ut

ETT TIPS är också att inte blinka femtio miljoner gånger som jag har sett att massa amatör filmare börjat göra.. man får bara epelepsi (ont i ögonen), det kan vara snyggt om man gör det på rätt sätt iofs
Presis!

Blinktest till musik.
Blinktest till musik.
robint sa:
bois sa:
ett annat tips är också att använda film clutter.. finns att köpa på www.artbeats.com.. lr få tag på annat sätt "hmpf", använd luma key i premiere pro för att få bort de svarta

här finns samples: http://www.artbeats.com/prod/product.php?pg=3&id=160
Ingen som vet vart man kan tanka sånna där effekter till Ulead Video Studio?
Asså du kan ju använda samma grej till det säkert... film clutters är vanliga klipp... Har iofs inte hört talas om Ulead Video Studio

Blinktest till musik.
okej, tack för tipsen... Nu äre ju inte så att jag hade tänkt ha de en lång stund jag vet åxå att de skulle bli skitdrygt men om man skulle ha de nån gång lixom

Blinktest till musik.
strunta i alla olika färger så blir de nog bra.. mycket skönare med bara vitt, och inte så många blinkningar.

Blinktest till musik.
ta 1an klart bäst.. även om den inte va någon höjdare..
2an fick mig att börja skaka så konstigt o trilla av stolen o hel kroppen bara skakade o ja dreglade o hacka tänderna .. aa vet itne va de va kan ha varit ett eplepsi enfall..

Blinktest till musik.
alwaysCrash sa:
ta 1an klart bäst.. även om den inte va någon höjdare..
2an fick mig att börja skaka så konstigt o trilla av stolen o hel kroppen bara skakade o ja dreglade o hacka tänderna .. aa vet itne va de va kan ha varit ett eplepsi enfall..
haha du överdrev inte allafall=p

Blinktest till musik.
ingen av blinkningarna var vidare snyggt. för att det ska bli snyggt krävs det att det går en viss tid med vanligt klipp fröst och inte för mkt blinkningar då blir det bara irriteradne och absolut aldrig under själva tricket!

Tillbaka
Topp