Blir man ensam?

beckisen

Ny medlem
Blir man ensam?
Tja!
ärligt talat är jag lite nervös.. om två månader ska jag inleda min skidsäsong, alldeles ensam.. känns nervöst men samtidigt superkul och spännande. en fråga till er som spenderat en säsong i ensamhet: kommer man känna sig ensam eller träffar man andra likasinnade? tex. vem ska jag åka skidor med, med ve, ska jag festa, med vem ska jag prata med. vore skönt med svar från er som vet! ha d!

Blir man ensam?
Don`t worry...

Man träffar alltid folk. Har man tur träffar man till och med folk som man blir vänner för livet med...

Har man otur träffar man folk man aldrig vill se igen efter säsongen.

Party finns alltid, det är du som bestämmer hur kul en fest blir inte dom som är med på den!

Ska du till nån av "Svenskorterna" så kommer du träffa så mycket folk så du kommer tro att du är i Åre eller på Stureplan (med Goretex istället för rosa kostym...) på kvällarna...

Det är en skoj upplevelse att göra säsong själv, jag har både gjort på svenskort och som enda svensk. Som enda svensk var sådär, det fanns ingen som riktigt förstod vad man sa, man kunde aldrig göra sig 100% förstådd. Det fanns ingen att prata om svenska saker med... Stackars svenska turister man träffade, dom måte ha trott att man var ensamast i hela världen.

Jag var på väg att göra en ensamsäsong till iår, men nu blev det med ett tokigt kollektiv från Nordens alla hörn...

Är det din första så gör det till din bästa. Första säsongen är som första kärleken, första ligget, första fyllan... man glömmer den inte!!!

Tillbaka
Topp