Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Något bättre än en ren pistskida, och såna som jag (old-school...) lärde oss åka off-pist på smala skidor (klart under 80 mm midja) och vi hade jättekul.Nyligen inhandlat mig Blizzard Rustler 9 med 94 i midjan, hur tror ni de kommer fungera off-pist/puder? Ska till Kittelfjäll snart och funderar på kompatibilitet
Tackar för det. En utmaning blundar man inte för!Kommer gå utmärkt. Kör hård bara. Man kan ju fundera på att testa nån annan skida under tiden för att ser skillnaden.
Lägg tid och ork på att träna och inte på material. Visst, rätt material gör saken enklare men rätt teknik gör att du kan köra med allt. Man ser ju att de som kan på riktigt kör med typ ett par skidor... Henke Windstedt kör park (och allt annat) med sina Bent Chetlers med Shift... Caston kör även djupaste puder med sina Cochise.... Nu är det ett helt annan nivå, men men...
Sen är det högst personligt/ subjektiv vad man gillar. Själv gillar jag inte alls feta full rocker skidor, inte ens i puder. Vill jag har den känslan tar jag bräddan. Så jag kör allt med mina Bonafides. Knappast bredare men en bra bit styvare, så det kommer gå bra med dina rustlers. Du få kanske jobbar lite mera.
Tackar för det, farsan åker faktiskt på 10or så kommer nog sno deStämmer in på allt @fati skriver!
Åker själv på Rustler 10or 180cm, jag kallar dom för mina Kittelfjällskidor..!
Enbart då jag turar jag har annat under fötterna.
Är i Kittel v.7-9 vill du prova 10orna eller ett par Bonafides så hojta![]()