blue tomato ?

mikhogl

Medlem
blue tomato ?
va billigt! Är det någon som testat? Jag tänkte beställa bräda och bindningar över 300 euros, tillkommer det nån frakt eller vat (skatt)? Är det lagligt? Hur lång levtid? Mvh Micke

blue tomato ?
Jag köpte nya bindningar därifrån för någon månad sedan, funkade hur smidigt som helst. Eftersom det är inom EU tillkommer inte svensk moms (den österrikiska momsen ingår redan i priset) och vid en viss orderstorlek, tror det var 300 Euro, blir det fraktfritt. Sedan tar det en vecka från beställning till leverans.

blue tomato ?
Jag köpte lite prylar där för ett tag sedan. Det fungerade bra förutom att jag valde att betala i US $ eftersom det blev billigare än med Euro. Men när jag fick fakturan visade det sig att de tagit betalt i Euro i alla fall vilket innebar att det jag köpte blev ca 500 kr mer än vad jag räknat med. Lite irriterande ... Men annars funkade det bra. Fri frakt över 300 Euro och skatten betald.

blue tomato ?
Hej mikhog!

Jag beställde lite prylar från B.T. tidigare i höst och det är helt klart som El Hombre skriver; du betalar vad pristet är på sajten, inget tillkommande (förutom ev. frakt)

Leveransen var hyffsat snabb på ett av mina paket (1,5 v.). Det andra fastnade av någon outgrundlig anledning i Malmö av alla ställen, och kom 1 vecka senare...

Men de har schysst service och hjälper gärna om man vill!

Lycka Till med Inköpen!!!

mvh,

M.Jinnai

blue tomato ?
Tja
Jag funderar på att beställa ett par googles från B-L men någon som vet vad frakten går på då. Det va ju tydligen fri frakt över 300 euro men så mycket ska inte jag handla för.

blue tomato ?
tror det kostar 10 euro om du beställer för under 300.
och det blir inge moms eller tull eller xtra skatter det ligger ju i EU

blue tomato ?
Blir att beställa bräda, bindningar och skor därifrån i år.
Stort utbud, bra priser. sen att det är fraktfritt i EU när man beställer för mer än 300euro så är det ju inte helt fel det heller

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp