Blue tomato!

Blue tomato!
Den e den grymmaste butik jag handlat ifrån, bra service och det går snabbt och du kan välja att betala vid leverans som inte många utomlands direkt erbjuder och så har dom ett fett utbud! Det e värt det!

/fredrik

Blue tomato!
ja, du har missat att det just nu är övergång från förra årets till årets produkter, det tar ett tag innan dem får in samtliga storlekar på de nya produkterna.
å de gamla produkterna är redan uppköpa i de mer intressanta storlekarna

väntar du en månad så skaru se att dom har tjockt utbud me skitgrymma prylar

Blue tomato!
Kan bara hålla med Sandgren2 och FlyingHirsch, grym affär med billig frakt och bra service.

5/5 helt enkelt.

Blue tomato!
ere billig frakt där eller??
funderar nämligen också på ett par brallor...

Blue tomato!
köper du för mellan 1000- 3000 euro kostar frakten typ 85 spänn

Senast ändrad:
Blue tomato!
nää.. mellan 100-300 euro så kanske frakten är så mkt.. 1000 euro är rätt mkt pengar..
över 300 euro så är det gratis frakt

Blue tomato!
Några som är inne på att beställa därifrån? Om en månad kommer dom få in XL på dom flesta byxmodeller så då är det dax att beställa!

Blue tomato!
Skönaste sidan ! Finns hur mycke kläder i olika märken som helst! Håller på att vänta ihjäl mig tills dom nya kläderna kommer. :D Men visst är typ en euro 10 svenska kronor?
Peace

Blue tomato!
Tjaa! jja har precis beställt en bräda från blue-tomato. nån som vet hur den levereras om man väljer betalningssätt "prepayment" standard???? har faktiskt ingen aning själv? å hur ska man betala?? svara snabbt e ni snälla! Tack på förhand

Blue tomato!
Vem fan behöver xxl på kläderna? Jag är inte direkt liten (190 87kg) Och XL av snowboardmärken som analog osv e redigt baggy
meeen jag kanske har missat nått.
I övrigt en damn grym butik

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp