BMP. Kör handrails i arvika [FILM]

Bra film! =) Blir automatiskt mke roligare att kolla på när det är HD!
Diggade blindside 2an av railen rejält!
Om jag ska ge lite konstruktiv kritik så tyckte jag inte riktigt låten passade in helt, det är bara vad jag tycker, smaken är som baken men annars riktigt skön edit, stabilt filmat osv!

Senast ändrad:
jag gilla låten, åkningen, filmningen och redigeringen.. !

6 av 5 möjliga

gah, när ni får snö igen måste jag komma och shredda, de där handrailet såg mer än roligt ut, helt perfekt:D skön redigering och riktigt sköna färger. grymt åkt med!

Ja har hört att han som körde i tee/mongonikejackan är fett bra!

Förövrigt kommer det troligen filmas fetare saker där allt eftersom i vinter, vilka kommer med i videoawards å så.. :) ;););));;));

Finns t.ex ett överhyphy klipp där Kim pungar skiten ur downrailet.. :)

Senast ändrad:
kruxelidux sa:
Ja har hört att han som körde i tee/mongonikejackan är fett bra!

Förövrigt kommer det troligen filmas fetare saker där allt eftersom i vinter, vilka kommer med i videoawards å så.. :) ;););));;));

Finns t.ex ett överhyphy klipp där Kim pungar skiten ur downrailet.. :)
fan va tur att jag har dig!<3

jag vet inget om filmning och sånt men åkningen va bra, och det såg ut att vara roligt haha. cork nerför muren va fett och ja allting va väl bra.
blev sugen på handrails.

jävligt snyggt filmat! grym ljussättningt och han som körde blind 2 av de långa räcket va sick!

sjukt skön att titta på

Snacka om att man får skidsug av att se det här! Bra åkt, bra filmat och redigerat. Räcket ser grymt ut. Allt e perfekt!

Han som står och fotar i trappan har jag hört är riktigt bra :P

Senast ändrad:
Nahahhaajjjs krux:p såg jävligt fett ut det där räcket, antar att det va de du pratade om. Hade gärna varit med om det inte va så jävla långt till eran waggarhåla:P bra åkt!

nnajs trick och så.. definitivt inge fel på denna. Tänk ändå på att ha kameran stilla och variera vinklar..öö detta har inget o göra med själva filmen men när den ena snubben drob bs2 ut, så stod en annan snubbe precis vid landningen, och han som drog kom faktist ganska nära den stående snubben :D vet inte men iaf brukar jag inte stå vid landningen när vi är o drar handrails..

rasms sa:
nnajs trick och så.. definitivt inge fel på denna. Tänk ändå på att ha kameran stilla och variera vinklar..öö detta har inget o göra med själva filmen men när den ena snubben drob bs2 ut, så stod en annan snubbe precis vid landningen, och han som drog kom faktist ganska nära den stående snubben :D vet inte men iaf brukar jag inte stå vid landningen när vi är o drar handrails..
ah, asså vet.. Var fett nära på att köra in i Carl, höll på å dö :(

KRUXELIDUX sa:
rasms sa:
Ja sånt händer men.. det lustiga är att den röda snubben ser rätt lugn ut..

rasms sa:
KRUXELIDUX sa:
rasms sa:
Ja sånt händer men.. det lustiga är att den röda snubben ser rätt lugn ut..
:P Tror han står längre bort än vad det ser ut som :P

Tillbaka
Topp