BMX i Stockholm.

tobbelele

Ny medlem
BMX i Stockholm.
Hej!

Tänkte åka in och köpa mig en ny BMX idag men behöver lite tips om vad det finns för butiker i stockholmsområdet.
Märken osv är inte så viktigt jag är en nybörjare inom sporten. Min prisklass ligger på 3-4 tusen så någonstans där vore fint :)

Tack för hjälpen!

BMX i Stockholm.
Både rätt och fel får man väl säga. 3-4 lök säger du, slänger du in 200:- extra så kan du lyfta u en We the People Justice, som bör vara en redigt trevlig cykel! Annars har du ju GT Fly som passar in rätt mellan dina prisramar.

Och Ollebolle, nu får du fanimig lägga av. Det är ingen som vill ha din attityd på detta forum, han hade rätt i det han sa! Nästan alla cyklar under 4k är 16 alt. 18 tum, dvs inte fullstorlek.

I din sits hade jag lånat en slant av far och gått för typ WTP Justice eller dyrare, det är lönt!
Lycka till

BMX i Stockholm.
Henkzzor sa:
Både rätt och fel får man väl säga. 3-4 lök säger du, slänger du in 200:- extra så kan du lyfta u en We the People Justice, som bör vara en redigt trevlig cykel! Annars har du ju GT Fly som passar in rätt mellan dina prisramar.

Och Ollebolle, nu får du fanimig lägga av. Det är ingen som vill ha din attityd på detta forum, han hade rätt i det han sa! Nästan alla cyklar under 4k är 16 alt. 18 tum, dvs inte fullstorlek.

I din sits hade jag lånat en slant av far och gått för typ WTP Justice eller dyrare, det är lönt!
Lycka till
Tack för ditt svar! Det slutade på denna http://www.childstore.se/se/shop/bmx/kompletta-cyklar/wtp-justice-2011.html.

Tack för hjälpen :)

BMX i Stockholm.
Tja! Jag har en Wtp Zodiac som jag köpte förra säsongen, men började skejta nu istället med ett par polare, så hör av dig ifall du vill ta en titt på den ist, är i riktigt bra skick! Den är smooth o lätt, kostar 8000kr ny, skicka pm så kan vi diskutera pris mm.

BMX i Stockholm.
hur mycket säljer du den för och skulle du kunna skicka några bilder på den till min hotmail ( dinovrabac@hotmail.com ). Hur mycket väger den? har du garanti på den? hur gammal är den

Tillbaka
Topp