Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
där kom den :-Dwelle sa:dom hade ändå bara trötta grejjer
Vilken snowbutik i Sverige har inte bara trötta grejjer i så fall??welle sa:dom hade ändå bara trötta grejjer
snart slutar väll junkyard med sin skateboard och snowboardförsäljning och fortsätter med deras trötta humörkläder. Junkyard är ju ingen brädaffär längre snarare en svennebananmodesajtDoughboy sa:Vilken snowbutik i Sverige har inte bara trötta grejjer i så fall??welle sa:dom hade ändå bara trötta grejjer
Överetableringen i Sverige är total och alla butiker köper in prylar som om det vore 1998 när den snowboardåkande delen av befolkningen var typ 3 gånger så stor som nu.
I stort sett alla butiker köper också in ungefär samma saker. Det är ingen som vågar sticka ut med sitt utbud i rädsla för att inte sälja (de säljer ju inte ändå så det är lite svårt att se vad man är rädd för).
Nu när de få kvarvarande aktörerna har sina stora reor så går det att få tag på i princip allt som fanns i december fast till halva priset. Inte ens de allra populäraste produkterna är slutsålda hos Junkyard.
90% av alla som jobbar i svenska markbutiker kan ingenting, ja jag menar ingenting, om de produkter de säljer.
Det är jättetråkigt att en massa hårt arbetande människor har fått se sina företag gå under, men i förlängningen tror jag att det är bra. Det hade hur som helst inte fungerat att fortsätta som nu.
Jag har köpt mina två senaste brädor på junkyard och tycker dom jag pratat med har varit riktigt duktiga på att ta fram det jag behövt.welle sa:snart slutar väll junkyard med sin skateboard och snowboardförsäljning och fortsätter med deras trötta humörkläder. Junkyard är ju ingen brädaffär längre snarare en svennebananmodesajtDoughboy sa:Vilken snowbutik i Sverige har inte bara trötta grejjer i så fall??welle sa:dom hade ändå bara trötta grejjer
Överetableringen i Sverige är total och alla butiker köper in prylar som om det vore 1998 när den snowboardåkande delen av befolkningen var typ 3 gånger så stor som nu.
I stort sett alla butiker köper också in ungefär samma saker. Det är ingen som vågar sticka ut med sitt utbud i rädsla för att inte sälja (de säljer ju inte ändå så det är lite svårt att se vad man är rädd för).
Nu när de få kvarvarande aktörerna har sina stora reor så går det att få tag på i princip allt som fanns i december fast till halva priset. Inte ens de allra populäraste produkterna är slutsålda hos Junkyard.
90% av alla som jobbar i svenska markbutiker kan ingenting, ja jag menar ingenting, om de produkter de säljer.
Det är jättetråkigt att en massa hårt arbetande människor har fått se sina företag gå under, men i förlängningen tror jag att det är bra. Det hade hur som helst inte fungerat att fortsätta som nu.
Ringer du junkyards kundservice för att fråga om brädrekommendationer? xD Skön!mrgorgo sa:Jag har köpt mina två senaste brädor på junkyard och tycker dom jag pratat med har varit riktigt duktiga på att ta fram det jag behövt.welle sa:snart slutar väll junkyard med sin skateboard och snowboardförsäljning och fortsätter med deras trötta humörkläder. Junkyard är ju ingen brädaffär längre snarare en svennebananmodesajtDoughboy sa:Vilken snowbutik i Sverige har inte bara trötta grejjer i så fall??
Inte bara en fråga om priser, utan att bolagen köpt på sig för mycket prylar.mxeman sa:hela situationen är ju något vi själva skapat, man tycker brädor är för dyra i butiken så man köper på sveriges billigaste sida eller från billigare länder som Österrike eller Tyskland.
Jag vet att jag själv är en del av problemet men det känns lite motigt att lägga 1000 spänn extra bara för att köpa från svensk sida där jag dessutom måste hämta mina saker på ett sopigt postombud istället för att få det levererat till dörren kostnadsfritt...