Boblbee vs. ryggskydd?

Boblbee vs. ryggskydd?
Boblebee hävdar ju detta, men jag har svårt att tro att det funkar lika bra.

Ta inte risken, skaffa ett bra ryggskydd och en mindre slankare väska istället. Både snyggare, enklare och säkrare.

Boblbee vs. ryggskydd?
Jag åker själv med Boblbee och det funkar superbra. Då den nu är testad som ryggskydd och visat ett bättre resultat än många "vanliga ryggskydd" så finns det inga anledningar att inte våga åka med en Boblbee i backen. Är som sagt grymt nöjd med min då jag gjärna har med min videokamera i backen och vill gjärna ha kvar den när dagen är slut.

Boblbee vs. ryggskydd?
efter att ha åkt med vanligt ryggskydd en säsong kände jag hur det utvecklade värmeutslag. så om ryggan kunnat ersätta det hederliga ryggskyddet vore det inte fel. måste dock tacka nojlas för ditt inlägg, nu vet vi äntligen vad du tycker.
för övrigt hyfsat överraskad att tråden väckts till liv efter nästan 1 ½ års dvala.

Boblbee vs. ryggskydd?
jag kan intyga att om man är inom måtten för den väskan man har från boblbee så är det godkändt som ryggskydd och det är ett riktigt effektivt ryggskydd... sen kan man ju diskutera hur vida tymligt det är eller ej... kan vara lätt otympligt vid park åkning ju...

men det funkar utmärkt som ryggskydd

Boblbee vs. ryggskydd?
Jag kör med boblbee i offpist och ryggskyd i parken.

största fördelen med boblbeen är att sakerna man har i ryggan inte pajar ifall man droppar på fel ställe :)
pga den underbara passformen märker man inte efter att tag att man har den på sig.
Dem som tvivlar på skyddet så kan jag tacka min gammla boblbee för att jag inte spräkt ryggen på mina offpist repor i alperna

Tillbaka
Topp