boende alperna

Majanmaj

Ny medlem
boende alperna
Hallå!
Hade tänkt ta en tur till alperna (antagligen chamonix) i vår. Åker direkt från bali i början av februari och vill vara kvar ända till slutet. Nu är det så att jag inte ordnat något boende än, så undrar om det finns någon/några sköna och roliga människor som vill dela boende den perioden? Hade tänkt hyra in mig på något "billigt" och tränga ihop mig m lite folk för att få ner hyran lite... någon intresserad?

Eller det kanske finns någon som söker en tjej till till deras lägenhet???
 
boende alperna
Tjena hej!!

Det kommer kanske finnas plats i vår lägenhet, den är dock inte så billig, men ganska stor istället.
Kostar cirkus 4 papp/mån....
 
boende alperna
Tjena,

Tankte aka ner i borjan av jan och stanna sasongen ut...har du kvar nagon plats i lagenheten? Vill aka skidor i stora lass!

Pia
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp