Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tjena... ja o nåra polare tänkte göra en säsong antingen i cham lr i anton... undrar om det e någon som har tips om boende, vi e 5 stycken o kan bo i vilken sorts råtthåla som helst så... kan ju skriva här lr maila mig... tack på förhand! ciao