Boende eller skibumkompisar i St Anton sökes!

Rajmeist

Ny medlem
Tja!

Är en kille från Göteborg på 19 år som söker boende eller lite folk att leta lägenhet tillsammans med. Jag åker ner den siste november. Jag åker skidor på en ganska avancerad nivå enligt mig. Gillar mest att åka puder och park. Är dock inte något vidare på parkåkning men hoppas på att lära mig! :) Åker främst ner för att uppleva grym skidåkning men även för att festa och ha roligt och lära känna massor av roligt folk. Det bästa jag vet är att hitta på massa galna idiotgrejer så om ni vill vara med, hör av er!

Svara här i tråden, mail eller på facebook.
Mail: reidar_164@hotmail.com
Facebook: Reidar Arntzen

Ses i St Anton i vinter!

Reidar

Tja

Jag har också planerat att dra ner till St. Anton nån gång i slutet av november. Typ nån vecka innan liftarna öppnar. Jag är 19 år och detta är min första säsong. gillar precis som du puder och park och klassar mig själv att åka på en avancerad nivå och även jag är inte så grym på park men också tänkt att ändra på det. Men jag är också ute efter lite folk att dela boende med och kanske även samåka med om möjligheter finns. Är ute efter kul skidåkning, festa och träffa nytt kul folk.

Mail: r.enhorning@gmail.com

Jag har tänkt att jobba och planerar att söka jobb på plats om jag inte lyckas få tag på nåt på nåt annat sätt. Nån gång mellan 15-20:e november hade jag tänkt ta mig ner.

Jag har också tänkt att söka jobb där nere, men vill inte jobba 20-25 timmar i veckan utan bara kanske 3 - 4 timmars pers några gånger i veckan så jag får ihop till hyran. Vill inte missa bra skidåkning pga jobbet ;)

Men jag skickar iväg ett mail till dig rasmus så kan vi prata mer där!

Tjenare.

Vi är två killar på 19 år som även vi ska ner och göra vår första säsong. Som tidigare skrivare redan nämnt är vi intresserade av bra skidåkning, bra fest, bra människor och en jävligt bra säsong. Kommer nog jobba en del, iallafall i början, men inte mer jobb än vad som är nödvändigt till hyran och festande.

Vi kan dra ner när som efter den 20:e november och jobb löses för vår del på plats.

Hur ser boendesituationen ut för er del? Något löst, ska ni lösa där nere eller har ni något på G?

Hör gärna av er till:
kalle_tegner@hotmail.com
så kan vi styra upp en riktigt bra säsong

jag har lite på gång och eventuellt finns det platser över, kan höra av mig när jag får ett riktigt besked :)

Tjena!

Vi är två killar från göteborg som också ska dra ner på vår första säsong! Vi är båda 21 år gamla och duktiga utförsåkare, dock inte jättebra i parken men det tänker vi ändra på! Vi letar för fullt efter boende och nån/några att dela med.
Jobba tänker vi göra men så lite som möjligt bara så att man får utgifterna lite täckta iaf, precis som Rajmeist mfl. vill man ju få så mycket tid som möjligt i backen!;)

Vi drar i mitten av januari. Är det nån som är intresserad så hör av er på min mail: carl_fredis88@hotmail.com så kan vi tjöta mer där!

Vi tar bilen ner så ifall det är nån som behöver frakthjälp så kan det lösas.

Ha de gött!

Senast ändrad:
Hej allihopa!
Jag och en kompis ska ner över säsongen till St. Anton. Vi har inte hittat något boende för hela säsongen men eventuellt från 30 nov och kanske två veckor framåt i ett hus för tio pers för att ha någonstans att bo när man kommer ner. Någon som är intresserad? Hör gärna av er:
e_ylva@hotmail.com

/Ylva

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp