boende finns i fernie

MariaEhnhage

Ny medlem
boende finns i fernie
soker du boende i fernie for sasongen??
en kallarvaning med 2 sovrum finns att hyra i downtown fernie, tio minuters bilresa fran fernie skidomrade. en queen size sang, en dubbel sang, tv, vardagsrum med biljardbord, badrum, tvattmaskin, egen kyl, delat kok med agarna av huset (ett par i 50-arsaldern, mycket trevliga, som bor pa ovanvaningen). rent, tyst hus. nara till shopping, simhall, bibliotek, buss till skidomradet (om ni inte har bil gar det alldeles utmarkt att lifta, det ar vad det flesta gor).
hyra 600 CAD per person per manad.
intresserad? hor av dej antingen till agaren av huset pa
philomenalafortune@hotmail.com eller
philo.l@telus.net

eller till mej (bodde dar forra aret) om du har fragor pa
maria_ehnhage@hotmail.com

boende finns i fernie
Hej. Jag planerar att åka till Fernie i slutet av januari och stanna drygt en månad. Tar gärna emot tips om du vet något.

boende finns i fernie
En fråga qviberg: räckte inte MariaEhnhage´s inlägg i tråden som tips? Eller är det först då hon skriver i din gästbok, alternativt när hon mailar dig som ett blir ett tips?

boende finns i fernie
En fråga zro: Var det nödvändigt att rota fram den här gamla tråden för att få hålla på och dryga sig lite?

boende finns i fernie
Mja, mjo. Rota och rota. Nu vet inte jag riktigt hur du tänker "freddie". Men nog anser jag att en tråd där det senaste inlägget gjordes för 13 minuter sen inte är så mycket rota.

Ok, att herr qviberg är lite sent ute, men det känns som om det hade räckt att mejla adresserna i tråden?

Men, men, jag ursäktar mig och drar mig tillbaka!

Tillbaka
Topp