Boende i Fernie finnes!

Juuliaa

Medlem
Boende i Fernie finnes!
Hej!

Vi är två tjejer som just nu säsongar i Fernie, men kommer åka härifrån i slutet av februari och hyr därför ut 2 sängplatser till 2 snälla personer i mars och april. Eventuellt en tredje finns från 6 mars - 6 april. Vi bor i ett mycket fint hus på 3 våningar som har ett stort rymligt kök och vardagsrum, 3 badrum och jacuzzi inne och ute. Huset delas med 7 mycket snälla killar och är beläget 3 km från Fernie by och 3 km från Fernie skidanläggning, alltså mitt emellan dessa. Hushållet har en bil som vi använder från och till backen och byn, men det går även mycket bra att lifta om det skulle behövas.

Är du/ni intresserade eller vill ha mer information och kanske bilder på huset, skicka ett mail till gustafsson_julia@hotmail.com eller skriv till mig på freeride.

/ Julia

Boende i Fernie finnes!
Hej jag är intresserad! Men bara en vecka. Kommer med flyg den 6:e el 7:e Mars och stannar till 14:e. Går det bra? Hur mycket skulle det kosta att slagga hos er? Jag kommer att resa ensam då min kompis ska stanna i Calgary. Vet du nått bra sätt att ta sig från calgary till fernie?

/Anna

Tillbaka
Topp