havreboll
Aktiv medlem
Boende för icke-myndiga
Detta har säkert varit uppe förut men alla trådarna jag hittar är gamla så kör en ny.
jag och en polare vill åka skidor iår. Verkligen åka skidor, i princip maniska. Dock finns problemet som säkert många andra också stött på, vart bor man. själv hade jag lösningen. tält tills man blir 18 och sedan inreda bagageluckan på bilen och sova där. Detta är dock inte så populärt bland mina skid-vänner. så vad göres??
jag letar nu förslag på alla sortes boende i sverige som är
1.billiga
2.nära skidanläggningen
3.billiga
4.går att ta sig till med skidbuss från sthlm
5.går att hyra för 2 killar under 18
alla förslag mottages.
kanske vet du hur man fixar sig in i skistars stugor, har en morbrors fasters döda katt som hyr ut stugor, är lite schitzofren och har råkat boka ett dubbelrum för dig själv.
ps. stället MÅSTE ha park.
jag och en polare vill åka skidor iår. Verkligen åka skidor, i princip maniska. Dock finns problemet som säkert många andra också stött på, vart bor man. själv hade jag lösningen. tält tills man blir 18 och sedan inreda bagageluckan på bilen och sova där. Detta är dock inte så populärt bland mina skid-vänner. så vad göres??
jag letar nu förslag på alla sortes boende i sverige som är
1.billiga
2.nära skidanläggningen
3.billiga
4.går att ta sig till med skidbuss från sthlm
5.går att hyra för 2 killar under 18
alla förslag mottages.
kanske vet du hur man fixar sig in i skistars stugor, har en morbrors fasters döda katt som hyr ut stugor, är lite schitzofren och har råkat boka ett dubbelrum för dig själv.
ps. stället MÅSTE ha park.