Boende för icke-myndiga

havreboll

Aktiv medlem
Boende för icke-myndiga
Detta har säkert varit uppe förut men alla trådarna jag hittar är gamla så kör en ny.

jag och en polare vill åka skidor iår. Verkligen åka skidor, i princip maniska. Dock finns problemet som säkert många andra också stött på, vart bor man. själv hade jag lösningen. tält tills man blir 18 och sedan inreda bagageluckan på bilen och sova där. Detta är dock inte så populärt bland mina skid-vänner. så vad göres??

jag letar nu förslag på alla sortes boende i sverige som är

1.billiga
2.nära skidanläggningen
3.billiga
4.går att ta sig till med skidbuss från sthlm
5.går att hyra för 2 killar under 18

alla förslag mottages.

kanske vet du hur man fixar sig in i skistars stugor, har en morbrors fasters döda katt som hyr ut stugor, är lite schitzofren och har råkat boka ett dubbelrum för dig själv.

ps. stället MÅSTE ha park.

Boende för icke-myndiga
helt ärligt så funkar tält utmärkt.. såg på discovery när ett par gubbar tälta i - 50 °C i sibirien.. funka fint..

jag hörde nått om att Idre kan tänkas hyra ut till minderåriga om man typ har föräldrars tillstånd/ signatur.... hör där..

Boende för icke-myndiga
självklart är dessa möjligheter redan uttömda. de stugor som finns ska vi nyttja under v.9

men det är typ 3 MÅNADER dit och snöbristen i sthlm gör det inte direkt bättre. känner att skidåkning måste ske innan v.9

Boende för icke-myndiga
självklart är dessa möjligheter redan uttömda. de stugor som finns ska vi nyttja under v.9

men det är typ 3 MÅNADER dit och snöbristen i sthlm gör det inte direkt bättre. känner att skidåkning måste ske innan v.9

Boende för icke-myndiga

Boende för icke-myndiga
Finns i åre UNDER 18år ja och 10 polare ska upp vi e 6 som bor för ett företag www.parkvillan.se eller com:S och dom andra 4 bor på ett ställe som heter åre ski lodge www.areskilodge.se där behöver du godkännade av föräldrar sen e de bara langa pengarna så e de finnimang fungerar alldels utmärkt hoppas man vart till hjälp! lycka till

Boende för icke-myndiga
Kolla på Blocket, där borde du kunna hitta något, oftast både prisvärt och brukar inte vara några problem att vara under 18 (talar av egen erfarenhet).

Boende för icke-myndiga
Idre gar tagit bort allt åldersgräns på boende osv. Så praktiskt taget kan 2 11 åriga tjejer åka upp själv, och de gillar vi. right?

Boende för icke-myndiga
Det gillar vi! Jag var där uppe med 400 personer från min skola (NORRA REAL ALL THE WAY) haha det var galet, en 17 manna stuga blev vräkt efter 4 timmar samma kväll :p
eh men fan de är nice! galna fester var det, men ta hand om stugorna! Annars sätter dom åldergräns igen!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp