Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tjenna! jag har nyss tackat ja till ett jobb i hemsedal, och då lutar det nog åt personalbostäder. men det låter på dig som att det inte är nåt att hänga i julgran direkt...??
ok nice, vart nån stans har du fått jobb? jo, personalboende funkar väl egentligen skitbra sålänge man bor med "rätt" folk. om man råkar hamna i samma hus som någon man inte drar jämt med är det väl lite värre. men sen är det alltid gött att ha ett eget ställe. förra säsongen hyrde jag o fyra kompisar en lägenhet i hemsedal-centrum. tänkte bara om någon hade lite kontakter så man slapp åka upp o leta lägenhet...
aakej, men hur äre med priset på personalboendet då? jag får nog hålla tummarna att jag hamnar med nå sjyssta tomtar för att dra dit o leta eget boende känns som lite överkurs för mig. sorry att jag inte kunde hook you up med kontakter, men tack för infon!
har fått jobb genom skistar, liftkortsförsäljning parallellt med reception. durå, är du en återvändande säsongare?
personalboende brukar väl vara lite billigare än att hyra privat o skistar äger ju endel fastigheter så jag tror inte det är så dyrt. annars ligger det väl runt 2500/pers i månaden. själv jobbar jag på hemsedal café, hemsen (nattklubben) och experten sportsbar. har förövrigt antagligen fixat boende nu, skall nog bo i samma lägenhet som förra året men om det är någon som vet nåt annnat så come on o printa ett inlägg eller skriv ett PM
klart de e lätt fixat om man bara ska upp en veckan men detta gäller ju hela säsongen typ 5 månader.. fast det verkar som det har löst sig med våran gammla lägenhet i centrum. bara det att den är FUCKIN dyr!