Boende i åre säsongen 06/07

phills

Ny medlem
Vi är 6 boys som ska bo i underdelen på en villa. Vi söker dig som är kille eller manlig kvinna som inte har alltför stora förväntningar på både boende och rumskamrater. Du ska kunna passa in i ett umgänge och kunna samarbeta, ingen enstöring alltså. Du är mellan 19-23 blont hår gillar långa promenader och mysiga hemmakvällar, eller 19-23 år räcker. Boendet ligger extremt nära både lift och torg och passar dig som är ute efter närhet till både åkning som fest och jobb.

//MVH philleadamrobinkuskeholgerrirre

HAHAHA!!
Thengil, hur kan du tro nåt sånt..

Det här är ett grymt cleant, snyggt å fint boende vi pratar om!

HAHA! Jag är INTE en manlig kvinna men väldigt anpassningsbar :-) Känns som om det lär bli en fajt om den här åtråvärda platsen..har ni några antagningskrav??? ;-) Jag är iaf sjuuukt intresserad. Slänger iväg ett mail om ni vill!

Kanske ska slänga upp en annons också.. Fast det lär ju inte bli så svårt å få ihop nån stackare som vill bo med oss i vilket fall som helst! De får söka upp oss om man säger så.. HAHA!

phills

Jag hade lätt bott med er fall jag bara fått ett jävla jobb i Åre.. Har sökt som allt man kan tänka sig, men antingen e man för ful eller så går inte mailen fram:( nått fel e det:).

Men fixa ett jobb så är jag där på studds;)

phills!!

låter sjukt kul. Nära åre torg alltså?? Är riktigt sugen att haka på om platsen fortfarande är ledig!!?? Kostnad??

/////// jensa

Hehe hej, ni verkar sköna och beskrivning passar perfekt! Jag har arbete i Åre men behöver boende. Heter Johanna Levin och är 20 år bor just nu i Spaninen och pluggar spanska men ska hem till Sverige i november och då ill jag jätte gärna upp till Åre. Hör av er!! Kram Johanna

Vi ar tva manligtkvinnliga blondiner,pa 20 varar eller hoster om ni sa onskar,sitter just nu pa irland darav dassa aa,men e otroligt sugna pa att bo i er klamydia villa!!det enda vi behove e lite mer info,hur mkt blir det i man och nar ftyttar vi in!!

HAHAHA!!!
Det är Klamydiavillan. Bodde där säsongen för ett par år sedan...
Blir inte mycket sova där inte.

Hej hej !! jag har haft lag narvaro pa denna sida,darav mitt mkt sena svar! om tiden inte e ute sa e jag fortfarande pa(min andra polare bangar).

Jag kommer jobba pa ett mycket exlusivt jobb uppe i are som stadare,men har redan ett antal kronor i fickan, hur mkt kommer hyran ga pa? befinner mig for tillfallet pa ireland men kommer hem till jul!

.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp