Boende i Åre (vad som helst)

mathildaH1989

Ny medlem
Hej!

Vi är två softa tjejer som behöver boende i Åre så fort som möjligt, och det verkar ju rätt omöjligt just nu...

Vi är öppna för alla förslag; hyra lägenhet, sova på soffan, golvet etc. Behöver tak över huvudet.

vet du någon eller har något tips tell us!!!

tacksam för snabb hjälp!

CIAOO

mathilda och jossan! =)

Som tillfällig nödlösning kan ni höra med Brattlandsgården i Undersåker. Inte i Åre iofs, men det kan ju vara smidigt att hysa in sig där några nätter under tiden att det letas. Det är ett billigt och enkelt boende som jag har haft som nödalternativ när jag har dragit upp med inställningen "det löser sig".

Senast ändrad:
Det går en smidig buss precis utanför vandrarhemmet som info. Inte helt hundra som sagt, men iaf bra pris och relativt smidigt även utan bil trots att det ligger en bit ifrån Åre.

Utan... Men jag vet inte hur länge jag kommer vara där uppe, beror på hur länge jag får ledigt från jobbet.

Ska ni på säsong kan ni ju höra med tott om rum på staffhotel i duved (kollektivet jag bor på, jävligt sjyst faktiskt), finns väl 15 rum eller något på övervåningen som är lediga

linder sa:
Ska ni på säsong kan ni ju höra med tott om rum på staffhotel i duved (kollektivet jag bor på, jävligt sjyst faktiskt), finns väl 15 rum eller något på övervåningen som är lediga
Fett...Det måste jag kolla upp

Tillbaka
Topp