Boende i Fernie 04/05

jay-man

Ny medlem
Boende i Fernie 04/05
Tjena! Vi e det 2 stycken lugna grabbar som söker boende, även tips om boende i Fernie. Vi kommer dit i början av januari och stannar till slutet av mars eller längre.En av oss e kock(Mathias), det e inte dumt bo med en kock! och ag (Jacob) studerar(spännande!) Alla tips e välkommna, typ prisuppgifter om hyra m.m. .Vi hoppas pa svar. Hej!
 
Boende i Fernie 04/05
tja ! jag vill också till fernie.
kan nog vara borta januari-mars tror jag...
ska kolla lite på boende och sånt och kolla om jag hittar nått. måste bli billigare bo 4 än att bo själv på vandrarhem.
rätt lugn är jag med men inte på skidor.
mvh/johan.
 
Boende i Fernie 04/05
Jag har tänkt åka till Fernie i slutet av januari och stanna drygt en månad. Delar gärna en lägenhet under den perioden om det är någon som har rum. Hör gärna av er isåfall.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp