jay-man
Ny medlem
Boende i Fernie 04/05
Tjena! Vi e det 2 stycken lugna grabbar som söker boende, även tips om boende i Fernie. Vi kommer dit i början av januari och stannar till slutet av mars eller längre.En av oss e kock(Mathias), det e inte dumt bo med en kock! och ag (Jacob) studerar(spännande!) Alla tips e välkommna, typ prisuppgifter om hyra m.m. .Vi hoppas pa svar. Hej!