Boende i Kanada - Januari 2010

tjola

Ny medlem
Boende i Kanada - Januari 2010
Hej,

Jag tänkte åka skidor 26/12 - 15/1 i några områden runt calgary, nån som har lite golv att hyra ut? betalar för mig och sover gärna på mitt liggunderlag.

/Skidåkare från malmö, 29år
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp