Boende i Red Mountain sökes!!

ninisj

Ny medlem
Hej, är en tjej på 24 år som hemskt gärna skulle vilja hitta någon/några att bo ihop med i Red M. Hade tänkt åka i slutet på januari och stanna en månad...Finns ni???
Hälsningar Nina

Hola!
Jag finns, sitter i samma sits som du. Sticker till Red i mitten på januari och behöver också någonstans att bo.
Har inte haft tid men skall börja jaga på allvar nu. Delar gärna boende.

MvH: Tobias

Hejsan!
Sitter här och planerar mitt liv och vill ju åka skidor nu men har ingen att åka med... detta lät klart intressant :) Så jag undrar... Har ni fixat resa? Vilka åker ni med och vad kostar den? Jag är iaf intresserad!

Mvh Ola

Jag och en kompis ska dit i mitten av januari. Vi stannar hos en tjej vid namn Angela i rossland (hon har ett bed & breakfast) januari ut och hon har stenkoll på allt ledigt i rossland. Åk till henne och stanna där en vecka så kan hon hjälpa er med boende.

Hur länge ska ni stanna?

Jag sticker den 15 januari och skall vara iväg i 3 månader.
Spanade in Angela´s B&B och det verkar schysst.
Tack för tipset!

/Tobias

Hei du. Jeg reiser over dammen 20 januar. Reiser da til Seatle, da det stort sett er billigere å reise dit. Planlegger å leie bil der for så å kjøre opp til Rossland og Red Mountain. Var der for 2 år siden, og gleder meg til å dra tilbake dit :-) Reiser tilbake 8 feb.

Har plass til flere i leiebilen fra Seatle og trenger også noen å dele overnatting med. Sist jeg var der bodde jeg på hostel i Rossland.

Send meg en mail, alle som er interesert

Hallo!

vi åker till red idag.
Har boende en månad men skulle gärna vara med och dela på något från februari och framåt.
Hittar ni något så kan ni väl höra av er.
Vi kollar när vi är där så får vi se om vi hittar ngt!

Ses i snön!!

jens

Hei Jens
Høres bra ut. Jeg skal krysse fingrene(holde tummlarna på svensk?) for mye snø!
Håper vi sees der borte. Blir bare 8 dager i februar (flyr hjem 8 februar fra Seatle)
men deler gjerne boende de dagene..

Jim-Børre

Det finns ett hostel i rossland som var grymt bra o billigt när jag var där för tre år sedan. Tror att det heter
rossland mountain hostel, men är inte säker. Googla o se!

jag har boende nu, det är inte omöjligt att det finns en plats kvar. måste bara kolla med en person. Finns det ett intresse från någon att knipa den platsen? Det är jag och en annan kille som drar över om en vecka, på torsdag den 20, vi har boendet från 21 jan och till slutet av mars. nån som är intresserad kan höra av sig

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp