Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja hej.
Söker oxå lägenhet nere i StA. Men vad jag har hört av andra som har varit där är det mkt enklare att åka ner och bo på vandrarhem några dar eller vecka och sen söka jobb på plats. Med jobbet följer oftast boende och lite lägre timlön.